Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UE49MU6450SXXN blijft herstarten

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2022 07:38 PM)
243 Weergaven
MarkOOS
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb bovenstaande tv die na het inpluggen van de stekker aan gaat, smart TV komt in beeld en valt uit, de rode led knippert 1x, dit blijft hij oneindig herhalen.

Nu ben ik even wat aan het zoeken geweest op google en youtube waar ze allerlei trukjes laten zien om te kijken waar het vandaan komt, alles geprobeerd maar werkt nog niet, ik weet al wel dat de voeding niet kapot is want als ik de kabel tussen de voeding en het moederbord los haal blijft de backlight branden.

Als ik de voeding weer aansluit en de bandkabels van het moerbord los neem zelfde verhaal, backlight blijft branden (iedere keer wel even de stekker eruit), nu dacht ik een keer ik doe de bandkabels erin terwijl de voeding er op staan en dus de backlight brand..... nu werkt de tv, alles doet het?

Kan hem ook aan en uit zetten met de afstandsbediening !

Als ik de stekker eruit trek en 5 minuten wacht..... weer continu herstarten?

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Mark 

0 Likes
2 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @MarkOOS , Mark,

Dit heeft meestal te maken met een defect aan de voeding. Zeker als het Samsung logo steeds in beeld komt.
De tv komt dan in een ’continuous endless reboot loop’ terecht. Het is niet verstandig om zelf in de tv te gaan sleutelen.
De enige die kan bepalen wat er echt defect is, is een monteur. Het introductiejaar van de tv is 2017.
De aankoopdatum is bepalend voor de fabrieksgarantie. Deze zal voorbij zijn.
Als de fabrieksgarantie voorbij is, betekent dit niet dat je geen rechten meer hebt.
Er is ook nog wettelijke garantie. De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

Je moet dus contact opnemen met de leverancier. De vraag is of je nog recht hebt op wettelijke garantie, omdat je zelf hebt zitten sleutelen.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @MarkOOS , Mark,

Laat je er nog een monteur naar kijken of ga je het zelf oplossen?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes