op 09-03-2017 07:44 PM
Sinds een week kan ik geen digitale kanalen meer bekijken omdat mijn tv een update heeft uitgevoerd en daardoor de CI+ modulen niet herkent. Ik moet volgens de support medewerkers wachten tot er een update uitkomt. Iemand enig idee wanneer deze komt, of kan ik nu de komende maanden alleen analoge televisie kijken en zit ik met een duur ziggo abbonement, waar ik niets aan heb???
Downgraden naar de vorige software versie schijnt niet mogelijk te zijn. Iemand enig idee hoe lang het duurt voor dat de update beschikbaar is, of hoe die anders op te lossen?
Mijn dank alvast.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-03-2017 08:57 AM
Lukt het je om de pincode op te halen via Menu > Ondersteuning > Extern beheer aan > Voorwaarden tonen > Vink weghalen? In dat geval zou ik namelijk Hulp op Afstand voor je willen inplannen. Een collega kijkt dan op afstand met je mee op jouw televisie. Laat me maar weten of je dat zou willen!
op 13-03-2017 11:50 AM
op 15-03-2017 02:41 PM
Ik heb het nagevraagd. Wil je kijken of de Algemene interface wit is in het menu (menu - zenders - Algemene interface)?
Als de algemene interface wit is:
1. TV resetten
2. kiezen voor interne tuner
3. provider gegevens invullen
Als de algemene interface grijs is:
1. CI+ verwijderen uit TV
2. cam-adapter verwijderen
3. cam-adapter schoonblazen
4. cam-adapter terugplaatsen
Wil je kijken of je met deze informatie er uit komt. Zo niet, hoor ik het graag
op 15-03-2017 08:02 PM
Beste Davey,
Ik heb inmiddels een andere ci+ module van ziggo maar dat maakt geen verschil. TV is al meerdere malen gereset.
Ook heb ik een CI+1.3 module geprobeerd (ziggo module is 1.2) en dan wordt de interface wit.
Maar de 1.2 module hebben altijd gewerkt. Wat nu?
op 20-03-2017 08:57 AM
Lukt het je om de pincode op te halen via Menu > Ondersteuning > Extern beheer aan > Voorwaarden tonen > Vink weghalen? In dat geval zou ik namelijk Hulp op Afstand voor je willen inplannen. Een collega kijkt dan op afstand met je mee op jouw televisie. Laat me maar weten of je dat zou willen!
op 20-03-2017 07:08 PM
Beste Jaimy,
Dit vind ik een goed idee, stuur mij een prive mail om dit op te zetten.
mvg, Maarten
op 23-12-2017 07:13 PM