Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv UHD 8 serie

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2021 01:19 PM)
109 Weergaven
Saantje
Apprentice
Opties
Sinds vandaag doet mijn tv vreemd. De afstandsbediening knippert. De tv gaat niet aan, ook niet bij de aan/uit knop. Heb verschillende dingen geprobeerd: nieuwe batterijen,De terugknop en play button tegelijk ingedrukt gehouden(afstandsbedienin), de ziggobox aangesloten maar ook die werkt niet. Andere stopcontact gebruikt, tv even een paar uur van stroom gehaald. Kortom niks werkt! Er brand wel licht( ir). Kan iemand mij helpen?
0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Saantje ,

Heb je wat meer informatie over de tv? Er zijn nogal wat Series 8 tv's 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN.

signatureee
Groet, Dick

Saantje
Apprentice
Opties
SAMSUNG UE55NU8050L
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Saantje ,

Eigenlijk had ik om de volledige Model Code gevraagd. Dus UE55NU8050LXXN.
Waarschijnlijk hangt de tv aan de muur. Hier moet een monteur naar kijken.
Het introductiejaar van de tv is 2018. De aankoopdatum is bepalend voor de fabrieksgarantie. Deze zal voorbij zijn. Als de fabrieksgarantie voorbij is, betekent dit niet dat je geen rechten meer hebt.
Er is ook nog wettelijke garantie. De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

3 jaar is niet de normale levensduur van een tv. Dit is dus geen deugdelijk product.
De leverancier is in deze verantwoordelijk. Je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung. Hierbij de nodige inormatie:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Je moet dus contact opnemen met de leverancier. Liefst via de mail. Niet telefonisch. Zwart op wit.

Houd ons even op de hoogte van de voortgang..

signatureee
Groet, Dick

Saantje
Apprentice
Opties
Dank je wel voor je snelle reactie!