Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV UE43NU7090SXXN geen on-demand, rode knop geeft "niet beschikbaar"

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2019 01:43 PM)
1629 Weergaven
paolobolo
Student
Opties

Mijn tv UE43NU7090 geeft na installatie van CI+ 1.3 Quantis module bij rode knop voor ziggo on demand "niet beschikbaar" aan. Heeft het wel een tijdje gedaan, on demand geactiveerd op het toestel.  2 weken geleden ook dit probleem gehad, opnieuw alles ingesteld naar fabrieksinstellingen gegaan en stroom er een nachtje afgehaald. Toen wekte het weer maar na een dag of 5 wederom "niet beschikbaar". Nu lukt het dus niet meer, ook nadat ik de alles opniew heb geinstalleerd.

Software update gedaan via usb, Versie 1270.6.

Ziggo meldt dat dit type toestel  niet gecertificiteerd is, verkoper meldt van wel (Bol.com). ook andere verkoopsite melden van wel. Via samsung messenger zijn ze dit nu aan het uitzoeken.

Iemand nog suggesties, oplossing?

 

Groet

Paul

0 Likes
3 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @paolobolo ,

 

Helaas geen oplossing, want de tv is inderdaad niet gecertificeerd. Zie foto en onderstaande site:

 

https://www.televisies.nl/tvpedia/samsung-ci-plus-gecertificeerde-tv-s/

911CD092-39C7-4915-9185-4A350DB0A20A.png

 


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
paolobolo
Student
Opties

Ja dat had ik begrepen inmiddels. Kwalijke zaak dat die wel met vermelding Ziggo gecertificeerd verkocht wordt door Bol.com! (daar ben ik dan ook nog mee in conclaaf hierover maar is ws zinloos)

Het vreemde is ook dat het in 1e instantie allemaal wel werkte.

Dank voor je reactie in ieder geval

 

Groet

Paul

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @paolobolo , Paul,

 

Geen dank natuurlijk. Stierlijk vervelend die zaak, Paul!

Staat bij mij op de zwarte lijst met onbetrouwbare ‘leveranciers’.

Misschien hier nog iets om je bij te staan:

De leverancier heeft de verplichting om hun koopovereenkomst na te komen. Uiteraard hebben ze wel het recht om verkeerde product terug te vragen.

 

https://www.nporadio1.nl/consument/6032-internetaankoop-retour-naar-webshop-wie-betaalt-de-verzendko...

 

Je kunt, juridisch gezien, de koopovereenkomst laten ontbinden vanwege het leveren van een verkeerd product.

 

Houd me graag op de hoogte over de voortgang..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes