op 27-02-2020 01:57 PM
Sinds een week heb ik een Samsung QE65Q90R model: QE65Q90RALXXN.
Er zijn twee problemen die ik niet opgelost krijg.
1. Het wifinetwerk heeft het een aantal dagen gedaan op de televisie maar sinds gister vindt de tv het wifinetwerk niet meer. Dit gebeurde tijdens netflix. Na heel veel stekkers in/uit tv en modem deed het het weer even. Vanmorgen precies hetzelfde probleem tijdens netflix en nu krijg ik de tv niet meer verbonden met het wifinetwerk.
Met het wifinetwerk is niks aan de hand m.b.t. alle andere apparaten, snelheid en verbinding. Deze is gereset en T-mobile kon niet verder helpen. Handmatig het wifinetwerk invoeren werkt ook niet op de tv. De tv is helemaal geupdate en bij de zelfdiagnose --> smart hub verbindingstest geeft hij aan geen draadloze router geselecteerd, foutcode 107.
Wat nu?
2. De meegeleverde afstandbediening werkt niet op het tv kastje van T-mobile. via de instellingen van de televisie. Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor de hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-01-2025 06:39 PM
op 14-06-2025 12:14 PM
op 16-06-2025 05:04 PM
Hallo @poelie39,
Ook bedankt voor jouw melding hierover. Wanneer de bovenstaande adviezen niet helpen raden we aan om gebruik te maken van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Je kan ons gerust laten weten of de service heeft geholpen.
Met groet,
Ajay