Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV Plus app van Samsung?

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2017 02:28 PM)
243 Weergaven
Rob0860
Pathfinder
Opties

Beste Lezers,

Uit de Samsung Newsroom

music-tv-plus/Samsung to Launch Personalized Smart TV Services at CES 2017 - Samsung Newsroom

Samsung first launched TV Plus in Southeast Asia. It is now also available in the U.S., and will be available in Europe in April, 2017. Samsung will partner with Fandango and Rakuten to provide premium T-VOD content in the U.S. and Europe

April 2017 is het volgens mijn al geweest, maar ik kan de TV Plus app niet vinden in mijn Qled 2017 model

Iemand die hier meer over kan vertellen?

0 Likes
2 Antwoorden
SaarJ
Pioneer
Opties

Hoi Rob!

Het klopt inderdaad dat er was aangegeven dat de Samsung TV plus app in Europa zal lanceren. Helaas is dit niet voor álle landen in Europa van toepassing, maar voor enkele landen zoals: Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en Groot Britanië. Zie: https://news.samsung.com/global/samsung-and-rakuten-wuaki-expand-4k-hdr-content-availability-in-euro....

Hopelijk is de app in de toekomst wel beschikbaar voor ons, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

0 Likes
Xperience
First Poster
Opties

Ik heb vorige weekend een Q80R gekocht en ook ik mis de TV Plus App van Samsung.

Voel me een beetje 'genaaid' nu blijkt dat deze nog steeds niet in NL beschikbaar is.

Uw antwoord dat het nog niet in NL is is van DRIE jaar geleden. En NOG STEEDS niet in NL?

Valt me heel erg tegen en ben zeer teleurgesteld.

0 Likes