op 01-09-2023 03:37 PM - laatst bewerkt op 04-09-2023 10:28 AM door MartijnK
Omdat mijn Frame televisie kapot is heb ik een offerte aangevraagd bij Samsung. Daar heb ik 40 euro voor betaald.
De reparatiekosten bleken erg hoog 650 euro. Daarom ging ik bij de Mediamarkt kijken wat een nieuwe televisie kostte.
De medewerker zei echter dat de barst in mijn scherm onder garantie viel. En dat er een afspraak met mij zou worden gemaakt.
Echter, Samsung belde mij vorige week dat besloten was dat de barst door mijn toedoen was veroorzaakt. UIt coulance hebben zij mij een link voor korting op een nieuwe televisie gestuurd.
Echter, de link gaf geen korting op een Frame telvisie. Ik heb hier nu 3 dagen Samsung over proberen te bellen. Echter, ik kom er niet doorheen. Er wordt steeds gezegd hoe lang de wachttijd is (meer dan 10 minuten) en als ik dan bijna aan de beurt ben (nog 3 minuten) word ik eruit gegooid. Ik heb het nu 4 keer geprobeerd en heb in totaal ongeveer anderhalf uur in de wachtrij gestaan. Ook heb ik verschillende keren per whatssapp contact gezocht, maar daar wordt ook na 2 dagen niet op gereageerd.
Ik besloot de reparatieservice te bellen dat ik nog niet kon beslissen of ik mijn televisie zou repareren. De medewerker die ik vorige week sprak zei dat de offerte nog even open zou staan en ik wilde dit verlengen tot ik iemand van Samsung had gesproken.
De medewerker van de reparatiesservice zei echter nu dat de offerte gesloten was en ik een nieuwe offerte moest aanvragen. Ik kan echter Samsung dus niet bereiken. Bovendien lijkt mij het een kwestie van een paarse krokodil dat ik weer een nieuwe offerte zou moeten aanvragen waar ik weer 40 euro voor moet betalen.
Ik weet niet meer waar ik nu nog moet beginnen/verder moet gaan?!
Loes
Opgelost! Ga naar oplossing.
04-09-2023 10:27 AM - bewerkt 11-09-2023 08:10 AM
Hi @Loes1, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer je TV het niet meer goed doet. Via onze website kan je hiervoor een serviceverzoek aanvragen, echter omdat je aangeeft dat er een barst in het paneel zit zal dit niet onder garantie hersteld kunnen worden. Je krijgt van het service centrum een bericht met een indicatie van de te verwachtte reparatiekosten. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
04-09-2023 10:27 AM - bewerkt 11-09-2023 08:10 AM
Hi @Loes1, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer je TV het niet meer goed doet. Via onze website kan je hiervoor een serviceverzoek aanvragen, echter omdat je aangeeft dat er een barst in het paneel zit zal dit niet onder garantie hersteld kunnen worden. Je krijgt van het service centrum een bericht met een indicatie van de te verwachtte reparatiekosten. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn