op 03-04-2020 11:05 PM
Ik heb de ue55ru8000.
Voorheen keek ik tv via de coax kabel.
Nu kijk ik tv via de glasvezel en heb daarvoor de amino ontvanger van Caiway gekregen en geplaatst.
Deze amino zit rechtstreeks op de glasvezelmodem aangesloten, er zit ook een netwerkkabel tussen tv en router ivm netflix.
Als ik nu de tv en de amino aanzet dan springt de tv altijd op het tv kijken via de coax kabel en dan moet ik elke keer handmatig naar de amino overschakelen om weer tv te kijken via de glasvezel.
De coaxkabel zit ook nog gewoon in de tv maar als ik deze eruit haal blijft het probleem.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat als ik de tv en amino aanzet dat ik dan direct via de amino naar de tv kan kijken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
04-04-2020 06:01 AM - bewerkt 04-04-2020 06:18 AM
Goedemorgen @roland11 , Roland,
Als je vanaf het begin via de coax tv keek, dan is deze bron ws. meegenomen bij de eerste installatie.
Om dit ongedaan te maken, moet je de hele installatie overnieuw doen. Zonder coaxkabel erin.
Die moet je sowieso niet meer gebruiken. De rest van devices op de HDMI poorten aan laten staan.
Bij Instellingen->Algemeen->Instellen starten en uiteraard die bron niet meer selecteren.
Een hele klus, maar het is niet anders..
Suc6!
04-04-2020 06:01 AM - bewerkt 04-04-2020 06:18 AM
Goedemorgen @roland11 , Roland,
Als je vanaf het begin via de coax tv keek, dan is deze bron ws. meegenomen bij de eerste installatie.
Om dit ongedaan te maken, moet je de hele installatie overnieuw doen. Zonder coaxkabel erin.
Die moet je sowieso niet meer gebruiken. De rest van devices op de HDMI poorten aan laten staan.
Bij Instellingen->Algemeen->Instellen starten en uiteraard die bron niet meer selecteren.
Een hele klus, maar het is niet anders..
Suc6!