Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV kapot slecht product & reparatieservice LetMeRepair

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2024 02:35 PM)
40 Weergaven
Annie Ma
Journeyman
Opties

Samenvatting:

TV aanschaf maart 2021 voor €479, type; SAMSUNG Crystal UHD 43TU7020 (2020) . TV kapot augustus 2024 en raming kosten ter reparatie LetMeRepair €429. coulance korting €62,61. Gebeld met LetMeRepair, zeer slechte service en kon niks toelichten waarom de kosten zo hoog zijn en de voowaarden van de reparatie. Komt erop neer dat ze nergens verantwoordelijk voor zijn. Kosten kunnen hoger uitvallen en dan is het gewoon betalen. Het naar elkaar wijzen van Samsung en LetMeRepair is ook aan de orde. Het mag toch duidelijk zijn dat deze type product van Samsung niet deugd. Ik heb meerdere reviews gelezen en zal dus ook geen Samsung TVs meer aanschaffen. 

aankoop tv Samsung.PNGraming LetMeRepair.PNG

0 Likes
21 Antwoorden
Hans200
First Poster
Opties
Mediamarkt leverde op 1 november een defecte Samsung 55 inch smart 4 K Qled tv. Na 1,5 maand kwam er een monteur. Ja tv is defect, moet nieuw moederbord in. In een nieuwe tv, Nederlands fabrikaat met 5 jaar garantie? Ja, u kan klagen maar deze reparatie gaat door. Reactie Mediamarkt:
"Ik snap dat dit allemaal stroef verloopt Hans, maar helaas is onze procedure dat wij wegens ecologische wetten en regels altijd moeten proberen te repareren. Als het echt niet mogelijk is om te repareren moet de reparateur een onherstelbaarheidsverklaring opstellen, dan pas kunnen wij omruilen of uitbetalen" Je zou toch verwachten heen dat Samsung en Mediamarkt zorgen voor een nieuwe tv en deze installeren. Maar nee hoor...Toch een zaak voor de rechtsbijstandverzekering. Zo wordt de klant die keurig betaald afgescheept. Reparatie in een splinternieuwe tv? Te zot voor woorden. Garantie...tot de deur!
0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Hans200 ,

Hiervoor moet je bij de verkoper zijn i.v.m. wettelijke garantie.
De verkoper is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
Je hebt een koopovereenkomst met de verkoper. Niet met Samsung.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...

signatureee
Groet, Dick