op 07-03-2021 09:46 PM
Hallo, wie kan ons helpen
wij hebben een 32inch Samsung (UE32T5300AWXXN) gekocht voor de logeerkamer en willen graag dit ophangen aan de muur. We hebben daarvoor een vogel wall mount gekocht. Er zitten heel wat schoentjes bij maar helaas krijgen wij het niet goed vast.
wie weet hoe wij dit kunnen oplossen. We lezen iets over schroefadapter en zo, maar die zijn niet te krijgen.
dank alvast.
07-03-2021 09:54 PM - bewerkt 07-03-2021 10:04 PM
Goedenavond @Ik5 ,
Lastig te beoordelen, want er zijn meerdere Wall Mounts van Vogel.
Hier alvast de Model Code ingevuld. Zie:
https://www.vogels.com/nl-nl/c/tv-beugels?device=9019330
Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de leverancier..
op 07-03-2021 10:17 PM
Dag Dick, super bedankt voor jouw reactie. We hebben idd op die manier gezocht naar een oplossing. We schatten in dat het probleem zit in de meegeleverde schroefjes. Geen van de schroeven passen. Na wat gegoogled te hebben leek het alsof we een adapter nodig hebben. Maar de vraag is of er geen andere oplossing is, of misschien doen we iets verkeerd. Zo’n adapter lijkt wel iets maar is nergens te bestellen. We hopen dat we iets verkeerds doen of dat iemand de oplossing heeft........
morgen idd effe contact opnemen met de leverancier. 🤞
op 07-03-2021 10:26 PM
Hoi @Ik5 ,
Geen dank! Je moet gewoon genoeg hebben aan de beugel op zich. Is al duur genoeg.
Eigenlijk niet eerder van een adapter gehoord, anders zou je dat wel als advies op de site van Vogel moeten zien.
Houd me even op de hoogte van de voortgang..