Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

The Frame - Spotify in Art Mode

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2018 03:21 PM)
5097 Weergaven
Niels_Beentjes
Student
Opties
Hallo,

Ik heb een Samsung The Frame 43" aangeschaft. Ik kan via mijn telefoon Spotify afspelen op de tv. Dit wil ik ook doen terwijl de tv in Art Mode staat, maar dan gaat het geluid uit en is de tv niet meer te zien in Apparaten (bluetooth) in Spotify op mijn telefoon. Volgens de handleiding zou dit wel moeten kunnen door in de Smart View-app de functie Sound Mirroring aan te zetten (zie hfst. 04 - bullit 7). Dit werkt echter niet zowel via mijn telefoon als tablet.

Wie weet wat er fout gaat?
0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Volgens mij is de ART mode echt alleen bedoeld voor beeld en niet voor geluid... Anders kan de tv net zo goed aanblijven staan.. Maar ik kom er op terug ga even wat uitzoeken dan!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Niels! Kan je me aanwijzen op welke blz je dat stukje over Sound Mirroring gevonden had? Ik was in deze handleiding aan het zoeken. Voor zover ik weet is de Kunst-modus inderdaad puur en alleen daarvoor bedoeld, zoals @Rohit al aangaf.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Niels_Beentjes
Student
Opties

Hallo JoeriS,

Het staat op pagina Nederlands - 12 in de handleiding uit onderstaande link. Deze handleiding is meegeleverd bij de tv.

http://downloadcenter.samsung.com/content/EM/201710/20171031105850332/UMLS003B_XN_BN68-08697C-03_L04...

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik zie het inderdaad, tnx! Weer wat geleerd :smiling-face: De functie Sound Mirroring heb je echter wel gevonden in de Smart View app? Het gaat er trouwens niet om dat je de TV terugvindt in de Spotify app, maar in het Bluetooth menu van je telefoon. Eenmaal verbonden via Bluetooth zou alle geluid die je op je telefoon afspeelt naar de TV gestuurd moeten worden. 

0 Likes
Niels_Beentjes
Student
Opties

Thnx, het werkt! Ik had de Sound Mirroring inderdaad al gevonden. 

Geluid is perfect voor een achtergronddeuntje!

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Nice! Ik was al fan van The Frame, maar dit is echt een toffe functie. Bedankt voor de les en terugkoppeling! :face-with-tears-of-joy:

0 Likes