Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

The Frame (QE43LS03TASXXN) ondersteunt geen Ziggo CI module?

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2021 09:05 PM)
2127 Weergaven
Marco 1430
Apprentice
Opties

Hi,

Ik heb sinds kort een samsung The Frame en daar ook een CI module van Ziggo ingestopt.

Gisteren deed die het na installatie en vandaag niet meer. Bij ziggo helpdesk geven ze aan de deze tv niet wordt ondersteunt. Dit lijkt mij echter sterk, want hij deed het gisteren wel en op de site van de verkoper staat dat Ziggo wel wordt ondertsteund.

Kortom, kan ik met deze tv een Ziggo CI+ module gebruiken? En zijn hier nog bijzonderheden (specifieke installatie, type CI+ module, etc)

Info

TV: type: QE43LS03TASXXN /software versie 1497

Ziggo module: SmardTV

Hoor graag jullie reactie!

Marco

0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Marco 1430 , Marco,

Ik heb hier eerder meegemaakt dat de 2020 modellen moeite hebben met sommige CI+ modules.
Quantis en @Smit zijn de meest gebruikte. Ik zou Ziggo vragen om deze om te ruilen voor een Quantis.
Je kunt ook nog proberen om de CI+ module opnieuw te installeren:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/televisie-opnieuw-instellen#/

Houd me even op de hoogte van de voortgang..

signatureee
Groet, Dick

Marco 1430
Apprentice
Opties

Beste Dick,

Dank voor je reactie. Ik zal contact opnemen met ziggo om de module om te ruilen. Zodra ik hem heb zal ik even laten weten of het werkt!

Gr, Marco

Marco 1430
Apprentice
Opties

We zijn weer wat wijzer geworden, de oplossing helaas niet dichterbij:

• Ik woon in oud UPC gebied en daar worden de Quantis / @Smit modules niet ondersteunt
  • In dit gebied kan je sowieso geen interactieve tv functies gebruiken via een CI module, dus dat alleen al is reden om toch terug te moeten naar de mediabox
  • Daarnaast kan je bij Ziggo ook geen specifieke module aanvragen, de medewerker gaf aan dat hij hem kon vervangen en dan niet kon selecteren welke ik krijg (wrsch weer de SmardTV omdat diegene is die in oud UPC gebied werkt)

Voor nu kan ik denk het beste maar terug naar de mediabox helaas.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Marco 1430 , Marco,

Bedankt voor je terugkoppeling! Dat is jammer. Heb je weer een extra kastje erbij.
Je zou nog kunnen proberen of het met een andere SmarDTV wel werkt.
De huidige heeft het toch even gedaan..

Fijne zondag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes