Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ci+ module wekt niet meer, nieuwe module en smartcard ontvangen ziggo maar lukt nog steeds niet

(Onderwerp aangemaakt op: 10-07-2024 10:51 AM)
636 Weergaven
Angie61
Apprentice
Opties

Hi tv heb ik al 10 jaar. Ziggo is wel bezig om internet snelheden omhoog te doen,

melding kan geen ci services weergeven controleer of module correct werkt. Tv meerdere keren ook met nieuwe module en smartcard ingesteld. Alles opnieuw geïnstalleerd. Ook via mijn ziggo zenders weer opnieuw opgehaald maar dit levert ook niets op.Ik zie bij ci-interface dat de kode van de nieuwe card wordt weergegeven dus denk niet dat ci-slot kapot is. Val wel op de module warm. Ci interface zegt ook dat software op to date is.  Suggesties wat ik kan nakijken.  Is er ergens een bestand dat ik de hele ci interface kan nakijken. Ik heb een Quantis module

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Angie61
Apprentice
Opties

Uiteindelijk met de remote helpdesk van ziggo toch module slot eruit gehaald (ik wist natuurlijk wel dat die niet kapot was omdat ik wel kon laten zien dat de tv nummer smartcard en module kon weergeven) er weer in en toen kwam er een ander foutmelding waarop ziggo zenders opnieuw kon activeren. Alles doet het nu weer. Ergens zat het dus toch in de tv. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Angie61 ,

Er zijn nogal wat tv's van 10 jaar oud 🤷‍♂️. Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Er is sowieso geen bestand om de interface na te kijken.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Angie61
Apprentice
Opties

UE40H6240AWXXN

1e foutmelding bij aanzetten tv volledig zwartop vrijdag 28 juni  . Stekker eruit gehaald en erin en daarna begonnen de foutmelding .

kabel tv doet het wel op deze tv. Heb dus niet de extra zenders. Wissel wel van 4444 naar 5555 om ci services te activeren

0 Likes
Autumn2nd
Pathfinder
Opties
Lijkt mij eerder een Ziggo gerelateerd probleem dan een tv probleem. Je kunt je vraag stellen op https://community.ziggo.nl
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Angie61 ,

Thanks! Zou je de tv willen resetten? Bij OndersteuningZelfdiagnoseResetten.
Er kan ook eventueel remote meegekeken worden:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Angie61
Apprentice
Opties

Reset gedaan, na module erin stoppen en zenders laten zoeken kreeg ik ook de melding :

samsung tv volgen de ci+ 1.3 standaard. Als de tv een gecodeerd signaal weergeeft, is dit mogelijk het gevolg van versie-inconsistentie met de ci+ 1.3. Neem in dat geval contact op met de Samsung klantenservice

er komt volgende week een ziggo monteur - gratis

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Angie61 ,

Jammer dat de reset niet heeft geholpen.
Hopelijk kan de monteur het naar tevredenheid oplossen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Angie61
Apprentice
Opties

Uiteindelijk met de remote helpdesk van ziggo toch module slot eruit gehaald (ik wist natuurlijk wel dat die niet kapot was omdat ik wel kon laten zien dat de tv nummer smartcard en module kon weergeven) er weer in en toen kwam er een ander foutmelding waarop ziggo zenders opnieuw kon activeren. Alles doet het nu weer. Ergens zat het dus toch in de tv. 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Angie61 ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het is opgelost!

Fijne avond en een fijn weekend gewenst!

signatureee
Groet, Dick