op 19-11-2023 09:39 PM
Hallo Lezers,
sinds deze avond (19 november2023) hebben wij een probleem met onze tv.
In het onderste 1/4 deel van de tv staat van links naar rechts en dunne zwarte streep, alle beeldlijnen hieronder verspringen continue. Geen helder beeld, tekst van ondertiteling die veranderd van hoogte of scherpte en aan de rechterkant zijn een aantal witte puntjes te zien. De Tv schakelde uit zichzelf uit en daarna starte deze ook weer op…(ik gaf de kat de schuld maar die was er niet🤪)
Wat is het euvel en kan dit gerepareerd worden?
Nu is de tv gekocht op 20-02-2022 dus qua garantie (2 jaar samsung) maak ik me niet zo druk en deze is ook al aangemeld bij samsung.
ik verneem graag van jullie,
Gr Bas
hieronder de gegevens:
op 20-11-2023 09:33 AM
Goedemorgen @BasBrons , Bas,
Even vooraf. Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. Een grijze import tv:
https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/
Waar is deze tv aangeschaft? Wat er precies aan de hand is kan alleen een monteur bepalen.
Als je de tv al hebt aangemeld voor reparatie, dan wordt het opgelost.
op 20-11-2023 01:10 PM
He hallo Dick, ik durf het bijna niet te zeggen…
het betreft de beruchte winkel uit Wijchen (TV-Reus, stel oplichters). Naar mate ik steeds meer ga zoeken kom ik steeds meer ellende tegen….wat een drama is dat, maar dat geheel ter zijde.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
als de monteur geweest is zal ik een up-date sturen!
gr Bas
op 20-11-2023 01:18 PM
Hoi @BasBrons , Bas,
Bedankt voor je terugkoppeling. Dat was geen leuke toko. Is gelukkig failliet.
Fijne dag!
op 23-11-2023 07:52 AM