Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

The frame 2022 art mode past helderheid niet automatisch aan

(Onderwerp aangemaakt op: 05-04-2023 11:53 AM)
1193 Weergaven
joshuag
Apprentice
Opties

Hallo,

ik heb gister mijn frame opgehangen en tot mijn teleurstelling zie ik dat in art mode de helderheid en kleur temperatuur helemaal niet aangepast wordt op basis van de licht inval in de kamer.

De helderheid heb ik bekeken en deze blijft op 1 instelling staan, in het midden van de balk.

ik heb de tv al gereset en ook intelligent mode uitgezet en auto brightness aangezet onder het power saving menu. Ik baal hier enorm van want het lijkt totaal niet realistisch nu. 

0 Likes
8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @joshuag ,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Graag incl. de letters XXN. Staat Automatische helderheid aan? Zie pagina 53 van de manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202301/20230127170848354/BN81-22795C-580_EM_OSNDVBEUB_...

signatureee
Groet, Dick

joshuag
Apprentice
Opties

Hi Dick,

Bedankt voor je reactie. Het model nummer is QE65LS03BAUXXN. Ik heb de handleiding gelezen maar er staat niks over instellingen. Op pagina 53 staat iets over auto helderheid in ambient mode, maar dat heeft de frame niet want ambient mode zit in de art mode verwerkt. Op de volgende pagina die over art mode gaat, kan ik alleen dit vinden.

In de modus Kunst worden de helderheid en kleurtint van de Tv automatisch aangepast op basis van het omgevingslicht en wordt Tv automatisch uitgeschakeld.

maar niks over hoe ik dat kan controleren of instellen. Want de tv doet dat zeker niet 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @joshuag ,

Bij Kunstmodus-instellingen aanpassen staat hoe je het handmatig kunt aanpassen:

https://www.samsung.com/be/support/tv-audio-video/hoe-gebruik-je-kunstmodus-op-de-frame-tv/

Zit er een lijst omheen? Wordt de sensor niet geblokkeerd?
Je kunt er eventueel ook remote naar laten kijken -> Hulp op Afstand 
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst op SMART TV’s klikken en daarna naar beneden scrollen.

signatureee
Groet, Dick

joshuag
Apprentice
Opties

Hi,

Hoe ik de instellingen handmatig kan aanpassen weet ik. de bedoeling van deze tv is juist dat het automatisch gebeurd. Dat wil ik graag weten. Kan ik de sensor resetten op een bepaalde manier? Ja er zit een lijst omheen maar ook als ik deze er af haal veranderd er niks. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @joshuag ,

De sensor kun je niet resetten. Laat er anders maar even remote naar kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst op SMART TV’s klikken en daarna naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @joshuag ,

Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken?

signatureee
Groet, Dick

S2451
First Poster
Opties

Hoi Dick, is het opgelost? Ik twijfel om deze tv te kopen. Ik koop hem als digitale fotolijst en niet als tv. Dus dat hij de helderheid automatisch aanpast is cruciaal voor de aankoop. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @S2451 ,

Als het opgelost zou zijn, dan had het topic op Opgelost gestaan. Helaas nog niet dus.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes