op 27-02-2023 12:26 PM
Sinds vanmorgen blijft mijn tv zichzelf opnieuw opstarten elke 5-10 sec ongeveer. Ik heb al geprobeerd de stekker er een tijdje uit te halen maar helaas geen verschil. De tv zelf heb ik 25-11-2020 aangeschaft dus is niet erg oud.
Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-03-2023 12:46 PM
Goedemiddag Dick,
Ze hadden mij gevraagd om een video van het probleem op te sturen maar toen ik deze ging maken deed de tv het ineens weer. Ik heb ze gebeld en het verteld en we hebben toen besloten eerst maar het verzoek te sluiten en als het probleem weer optreed een nieuw verzoek in te dienen.
Hopelijk is dit niet meer nodig
op 04-09-2023 07:10 AM
@DaphneG @Ik heb hem retour gehad en het werkt weer naar behoren, het is inderdaad een bekend probleem, kosten zijn net iets meer dan €200 ben er tevreden over hoe samsung met de coulanceregeling omgaat 👍.
Gr Eric
op 27-02-2023 12:28 PM
Goedemiddag @bvking111 ,
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Zie je tussen het herstarten ook het Samsung logo of Smart TV in beeld komen?
op 27-02-2023 12:59 PM
Hi Dick,
Bedankt voor je snelle reactie. De tv hangt inderdaad aan de muur 😞 Op de factuur staat enkel dit SAMSUNG QLED 4K 50Q64T (2020) en de Mediamarkt zegt dat ze geen andere code kunnen vinden. De Tv start op tot dat de apps in beeld komen en daarna herstart die zich
op 27-02-2023 01:07 PM
Hoi @bvking111 ,
Even niet zo belangrijk. Er moet wel een monteur naar kijken.
Waarschijnlijk een defect aan de voeding of het LED-LCD panel.
Als de fabrieksgarantie voorbij is, is er ook nog wettelijke garantie.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/
Je moet dus contact opnemen met MM. Liefst via de mail. Niet telefonisch. Zwart op wit.
Houd er rekening mee dat MM erg moeilijk kan doen in dit soort situaties.
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag!
op 27-02-2023 01:09 PM
Ik heb net een verzoek ingediend. Ik ben benieuwd wat ze zeggen
op 02-03-2023 09:00 AM
op 02-03-2023 12:46 PM
Goedemiddag Dick,
Ze hadden mij gevraagd om een video van het probleem op te sturen maar toen ik deze ging maken deed de tv het ineens weer. Ik heb ze gebeld en het verteld en we hebben toen besloten eerst maar het verzoek te sluiten en als het probleem weer optreed een nieuw verzoek in te dienen.
Hopelijk is dit niet meer nodig
op 02-03-2023 12:48 PM
Hey @bvking111 ,
Bedankt voor je terugkoppeling!
Houd het voorlopig even in de gaten.
Anders weer even melden.
Fijne dag!
op 12-08-2023 02:57 PM
Hallo,
ik heb de zelfde problemen, na contact met Samsung vertelde deze dat ik een software update moest doen, daar ga ik mee aan de slag, de instelling moet wel op auto staan anders werk het niet (auto update) resultaat volgt.
gr Eric
op 16-08-2023 10:34 AM