op 07-09-2022 11:26 AM
Ik overweeg een Sonos Roam SL aan te schaffen en daarmee het geluid van de TV te laten horen.
De Roam heeft Bluetooth.
Is het mogelijk om deze aan te sluiten met een Bluetooth transmitter/receiver?
zie een eerder antwoord in dit forum: De tv heeft geen Bluetooth, maar dat kun je oplossen door een Bluetooth Audio Transmitter aan te schaffen. Bv. deze --> https://www.bol.com/nl/p/bluetooth-audio-transmitter-2-in-1-audio-receiver-low-latency-beste-kwalite... De tv en de Transmitter kun je weer verbinden met een optische kabel.
Werkt dit met een Sonos Roam SL?
Opgelost! Ga naar oplossing.
07-09-2022 02:47 PM - bewerkt 07-09-2022 03:07 PM
Hoi @Pie6 ,
In principe moet het mogelijk zijn, maar niet alle BT devices kunnen met de tv gepaird worden.
Mocht dit het geval zijn, dan kun je terugvallen op een Bluetooth Transmitter/Receiver.
Houd er rekening mee dat er bij bluetooth latency (vertraging tussen beeld en geluid) kan optreden.
Zorg dus dat je een Low Latency transmitter aanschaft..
op 07-09-2022 03:09 PM
Nogmaals dank. Ik ga er één bestellen.
op 07-09-2022 11:44 AM
Goedemiddag @Pie6 ,
Gaat het over de QE49Q6FNALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Volgens deze gegevens heeft deze tv gewoon bluetooth.
op 07-09-2022 02:40 PM
Dick,
Dank voor je snelle reactie.
Ik heb bij GELUID/GELUIDSUITVOER/ LUIDSPREKERLIJST gezien dat er luidsprekers via BT aangemeld kunnen worden.
Kan een Sonos Roam SL met BT echt het geluid van mijn Samsung TV laten horen?
07-09-2022 02:47 PM - bewerkt 07-09-2022 03:07 PM
Hoi @Pie6 ,
In principe moet het mogelijk zijn, maar niet alle BT devices kunnen met de tv gepaird worden.
Mocht dit het geval zijn, dan kun je terugvallen op een Bluetooth Transmitter/Receiver.
Houd er rekening mee dat er bij bluetooth latency (vertraging tussen beeld en geluid) kan optreden.
Zorg dus dat je een Low Latency transmitter aanschaft..
op 07-09-2022 03:09 PM
Nogmaals dank. Ik ga er één bestellen.