15-09-2019 12:43 AM - bewerkt 15-09-2019 01:07 AM
Sinds gisteren merkte ik dat smart hub niet meer wil laden van mijn QE55Q6FNALXXN 2018 tv (software versie 1270.6).
Ik dacht dat het eerst software gericht probleem was en deze heb ik proberen up to daten maar die was al laatste versie.
Ik kan dus ook geen apps downloaden of bekijken sinds ik mijn smart hub niet open krijg.
Ik heb internet want ik kan wel de standaard apps gebruiken bv. internet, youtube, netflix, smart things (inloggen op samsung account lukt gewoon), ... .
Als ik op apps druk krijg ik laad scherm voor 1 seconde en dan springt die weer weg.
Wat heb ik zelf al geprobeerd? Heb al kabel uitgetrokken voor meer dan 60 seconden en op en afgezet, mijn afstandsbediening opnieuw verbonden met tv door middel van return button en play/pause button tegelijkertijd in te drukken, software-update (maar die was al laatste versie), in settings: opnieuw instellen, smart hub-verbindingstest (geslaagd), smart hub opnieuw instellen, resetten van tv naar fabrieksinstellingen, heb ook al van wifi veranderd sinds we 2 routers hebben en zelfs al verbonden met mijn gsm als ik die als hotspot opgeef dus routergewijs zal het niet zijn.
Wanneer ik extern beheer probeer aan te klikken en de voorwaarden accepteer vinkt het bolletje zich ook weer af na 1 second. Ik weet niet of dat normaal is en het 4 seconden indrukken van gekleurde bolltjes zegt die niet beschikbaar.
De foto's waar die smart hub laad is maar voor 1 seconde en dan springt die weer weg.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-09-2019 01:32 AM
op 15-09-2019 01:32 AM