Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung ue55ru7470 ophangen

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2020 11:27 PM)
482 Weergaven
Losballos
Student
Opties

Goedeavond, 

Ik heb een muurbeugel hangen van mijn vorige samsung tv. Een universele tot 55 inch. Nu wil ik graag mijn nieuwe tv ophangen.welke schroefjes lan ik kopen doe hier geschikt voor zijn? Welke maten? In de doos zaten ook zwarte dopjes. Die heb ik denk ik ook nodig of niet? 

Dankuwel alvast voor uw hulp. 

Met vriendelijke groet Ron 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Losballos
Student
Opties
Hallo Rohit, ik bedoel wel de schroefjes van de beugel naar de tv, niet degene die in de muur moeten. ik dacht dat dat misschien standaard lengte maten voor waren aangezien er ook 4 dopjes in de doos zitten die waarschijnlijk zijn bedoeld om te gebruiken bij montage aan een beugel. ik ben bang dat ik te lange schroefjes zou gebruiken en daardoor de tv zou beschadigen. inmiddels contact gehad met Samsung en die hebben me hierbij kunnen helpen.

bedabkt voor uw snelle en toffe reactie!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Ron,

dat is moeilijk te zeggen en al helemaal als je een universele beugel hebt. Neem contact op met de beugel fabrikant en vraag daar welke schroeven je nodig hebt. Ik zou zelf gewoon proberen welke schroef het beste past en stevig is. Je snapt zelf ook wel dat als de schroef er voor 0.5 cm in gaat hij niet erg goed vast zal zitten. Zit die dieper dan 1.5cm vast dan zal het wel goed zijn. Dopjes moet je zelf kijken of je ze nodig hebt afhankelijk van de lengte van je schroeven en de achterkant van de tv.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Oplossing
Losballos
Student
Opties
Hallo Rohit, ik bedoel wel de schroefjes van de beugel naar de tv, niet degene die in de muur moeten. ik dacht dat dat misschien standaard lengte maten voor waren aangezien er ook 4 dopjes in de doos zitten die waarschijnlijk zijn bedoeld om te gebruiken bij montage aan een beugel. ik ben bang dat ik te lange schroefjes zou gebruiken en daardoor de tv zou beschadigen. inmiddels contact gehad met Samsung en die hebben me hierbij kunnen helpen.

bedabkt voor uw snelle en toffe reactie!
0 Likes