op 18-08-2023 10:50 PM
Samsung UE55KS7000 doet niets meer, niet via de manuele aan-uit schakelaar onderaan het toestel, niet via afstandsbediening. Rode lichtje geeft ook geen teken van leven. Betekent dit einde verhaal? Beeld had voordien al enkele jaren een feller oplichtend gedeelte rechts onderaan ( dit laatste nèt buiten de garantieperiode). Op het netsnoer staat wel degelijk 230V~.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-08-2023 08:14 PM
Allereerst... die stekker heb ik al verschillende malen gekontroleerd en uitgetrokken en weer ingeplugd... en die stak en steekt er goed in. Vermits het beeldscherm sowieso al niet meer oké was qua weergave ga ik maar meteen uitkijken naar een nieuw toestel. Maar euh... geen Samsung meer voor mij omdat Samsung mij, met het euvel van het beeldscherm net buiten de garantieperiode, geen toegeving gedaan heeft. Via de verkoper bracht het ook geen soelaas.
Ik doorzoek de promotiepakketten via filters... zodat ik Samsung kan uitvinken in de zoekopdracht. Jammer maar hun klantvriendelijkheid is soms ver zoek.
Met vriendelijke groeten,
Luc
19-08-2023 10:18 AM - bewerkt 19-08-2023 11:46 AM
Goedemorgen @Luc13091956 ,
Zit de stekker er goed in aan de achterkant?
Dit lijkt inderdaad einde oefening. Het introductiejaar van de tv is 2016.
Een monteur inschakelen is een optie. Daar zijn wel kosten aan verbonden.
De gemiddelde gebruiksduurverwachting van de tv is 6 jaar. Zie:
https://www.technieknederland.nl/cms/streambin.aspx?documentid=55615
De vraag is of je hier nog aan moet beginnen.
Uiteraard mag ik hier niet over beslissen, maar neem dit mee ter overweging..
op 19-08-2023 08:14 PM
Allereerst... die stekker heb ik al verschillende malen gekontroleerd en uitgetrokken en weer ingeplugd... en die stak en steekt er goed in. Vermits het beeldscherm sowieso al niet meer oké was qua weergave ga ik maar meteen uitkijken naar een nieuw toestel. Maar euh... geen Samsung meer voor mij omdat Samsung mij, met het euvel van het beeldscherm net buiten de garantieperiode, geen toegeving gedaan heeft. Via de verkoper bracht het ook geen soelaas.
Ik doorzoek de promotiepakketten via filters... zodat ik Samsung kan uitvinken in de zoekopdracht. Jammer maar hun klantvriendelijkheid is soms ver zoek.
Met vriendelijke groeten,
Luc