Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung TV ziet geen WI-FI verbinding (QE75Q64TASXXN)

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2021 11:33 AM)
334 Weergaven
yantis
Explorer
Opties

Sinds kort ziet mijn Samsung smart geen wifi verbinding. Bij het uitvoeren van de netwerkstatus, wordt er een verbinding gemaakt van router naar wereldbol. Maar niet van tv naar de router. 

Router ook al van de stroom gehaald. Functioneert goed. Alle apparaten maken weer opnieuw verbinding zonder problemen. Behalve de tv. 

Ook kan er geen reset worden uitgevoerd. Omdat het schermtoestenbord niet te voorschijn komt. 

Het gaat om het model QE75Q84TAS 

0 Likes
13 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Is dat een NL model tv? Heb je nog garantie?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @yantis ,

De Model Code die je doorgeeft, klopt niet. Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Werkt het bekabeld wel? Heb je getest met een hotspot op je telefoon?
Voor het resetten van de tv heb je geen toetsenbord nodig.
Probeer je hier te resetten? Instellingen→Algemeen→Resetten..

signatureee
Groet, Dick

yantis
Explorer
Opties
Ja vorig jaar bij de mediamarkt gekocht. Volgens mij heb ik een verkeerde model nummer gegeven.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan kan je contact opnemen met Mediamarkt voor de reparatie, die zullen je verder helpen.

yantis
Explorer
Opties
Modelcode QE75Q64TASXXN
Software T-NLDEUC-2014, BT-S

Bekabeld nog niet geprobeerd, moet eerst de kabels zoeken. Hotspot vindt mij tv ook niet.

Wanneer ik naar instellingen, algemeen en resetten ga moet ik toch echt steeds een code invullen. 20211108_115817_40883.jpg
0 Likes
yantis
Explorer
Opties
Dit betekent dus dat het niet zelf op te lossen is? Aangezien het eerst wel goed functioneerde en nu plotseling van het een op ander dag niet meer, zonder dat er iets is gebeurd of gedaan aan de tv?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Kun je het toetsenbord bovenin niet oproepen met de 123 toets op de AB?

signatureee
Groet, Dick

yantis
Explorer
Opties
Nee ook niet
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dingen gaan meestal kapot zonder enige aanleiding, er zit de hele dag stroom op die printplaatjes. Zonder de reset kan je zelf vrij weinig meer doen. Enige wat je nog kan doen is het stroom er een uur af te halen dat je zeker weet dat hij compleet is ontlaad. En dan nog een keer proberen zo niet is reparatie toch je beste keuze.