op 23-03-2018 10:46 AM
Gisteren kregen we deze melding steeds wanneer we netflix wilden openen. Reset gedaan en nu geraken we niet meer in samsung apps om netflix terug te downloaden. Software update kunnen we niet selecteren en werkt ook niet via usb.
Graag hulp!
op 29-03-2018 04:27 PM
op 29-03-2018 05:33 PM
We kijken via het bekabeld netwerk.
op 30-03-2018 02:01 PM
Hoi @Sarahk, laat ik me ook nog even over de zaak buigen ik begrijp dat de TV inmiddels is ge-update naar versie 2008.0 maar dat de error blijft. Nu is het wel zo dat Netflix hun support voor "oudere" Smart TV's heeft laten vallen, dit omdat de dienst zelf steeds veeleisender wordt en deze modellen het niet goed meer bij kunnen benen waardoor ook de app is komen te vervallen. Hiermee is in ieder geval het feit te verklaren dat Netflix niet meer te installeren is, maar of daarmee gelijk geen enkele app meer te installeren is wil ik graag nog onderzoeken.
Zou je hier eens heen willen gaan: Menu > Netwerk > Netwerkstatus en een foto maken van wat je daar te zien krijgt? Daarnaast vroeg ik me af of er verder nog andere apps op staan en of die het wel doen. Ik hoor graag van je!
op 30-03-2018 02:20 PM
op 30-03-2018 02:22 PM
Voor de rest staan er geen apps op, want we hebben ook de tv al eens volledig gereset... en we geraken niet meer in samsung apps om er terug apps op te zetten...
op 30-03-2018 03:01 PM
Bedankt voor de foto! Dat ziet er allemaal keurig uit, ik zie niks dat doet vermoeden dat er iets mis is met de verbinding. De TV reset is al gedaan zie ik, is de Smart Hub zelf ook al ge-reset? Aangezien hier alle netwerk functies zitten lijkt me dat relevant. Ik heb er hier een handige link voor: http://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-reset-ik-de-instellingen-van-mijn-samsung-smart...
op 30-03-2018 04:16 PM
Smart-hun reset net uitegevoerd en nog steeds dezelfde error als ik samsung apps probeer te openen...
op 30-03-2018 04:41 PM
Dan kan ik toch echt geen andere conclusie trekken dan dat het app-gebruik voor dit model is komen te vervallen. De netwerk instellingen lijken goed te staan, alles wat te resetten/updaten is is uitgevoerd. Het enige wat ik nog kan bedenken wat volgens mij nog niet geopperd is, is om van bekabeld naar Wifi te gaan en te kijken of dit ook die error geeft. Anders zou ik een Chromecast aanraden om apps vanaf je Smartphone moeiteloos op je TV weer te geven.
op 30-03-2018 04:50 PM
Bedankt voor de moeite en de tips!
op 30-03-2018 05:08 PM