Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung TV Plus

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2021 01:27 PM)
395 Weergaven
JackDiesel
Student
Opties
2 dagen geleden zou Samsung TV plus beschikbaar moeten zijn in de benelux voor tvs die vanaf 2017 zijn uitgekomen. Op mijn tv is de app nog niet beschikbaar. Ik zie wel de logo bij bron > TV

TV model: QE55Q80RALXXN

Softwareversie : T-MSMDEUC-1374.0 , BT-S

Hoe kan ik dit oplossen?
0 Likes
3 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @JackDiesel ,

Hier zijn al meerdere vragen over gesteld. TV Plus is geen app, maar wordt vanzelf zichtbaar in de Smart Hub.
Als je in België woont, dan wordt het waarschijnlijk in mei beschikbaar gesteld.
De bron TV is iets anders, namelijk de interne tuner van de tv..

signatureee
Groet, Dick

JackDiesel
Student
Opties
Ja dat snap ik allemaal. Ik woon in Nederland dus het zou nu al beschikbaar moeten zijn. In de smart hub en de app store is de app niet beschikbaar. ik weet ook wat de bron TV is. Geef alleen aan dat de app waarschijnlijk wel in de software van de TV zit aangezien die logo tot 2 dagen geleden daar niet was te zien. en aangezien ik dus in Nederland woon hoe krijg ik de app werkende ..
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @JackDiesel ,

Nogmaals. TV Plus is geen app en is ook niet te downloaden in de Store.
TV Plus moet eigenlijk vanzelf zichtbaar worden in de Smart Hub en is niet meer te verwijderen.
De softwareversie is in ieder geval up-to-date. De Smart Hub resetten heeft het bij mij opgelost.
Bij Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd..

signatureee
Groet, Dick