Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung tv heeft kuren! Tv blijft op hol slaan

(Onderwerp aangemaakt op: 01-10-2017 03:38 PM)
2187 Weergaven
Joyga
First Poster
Opties

Hallo, 

Mijn Samsung TV lijkt op hol geslagen. Zwart beeld en linksbovenin het scherm zie ik de zenders in rap tempo aftellen. ATV is de enige tekst die blijft staan. Verder is de afstandsbediening (AB) ok, batterijen vervangen. Lampje op tv die connectie maakt met AB blijft knipperen. Als ik mijn hand ervoor houd krijg ik sneeuwbeeld en de melding dat de antenne (oid) niet goed is aangesloten. 

Alles al keer uit en aan gezet, lees: stekker eruit getrokken want tv reageert niet meer op AB. 

Bij aanzetten begint alles opnieuw.

Een enkele keer zie ik sneeuwbeeld en dan tevens de het volume-plaatje (vol open op 100!!). Heb t al eens eerder gehad, toen was het tevens het geluid wat uit zichzelf harder ging danwel zachter. 

Modus van digitale tv werkt verder naar behoren en geeft geen foutmelding. Reageert daarentegen wel op AB.

P.S. Geen buurkinderen die aan het klieren zijn en alles is als zo'n anderhalf uur bezig. 

Ik wil mn tv liever niet wegdoen omdat ie verder prima is, vanwege de kosten en het de vorige keer (kennelijk uit zichzelf) ophield.

Ra ra. Wat is er aan de hand en bovenal: wat kan ik er verder nog aan doen? Dankjulliewel!!!!

0 Likes
5 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Joyga, welkom op de Community! Die TV klinkt inderdaad aardig in de war als ik dat zo lees.. Nu zijn er weinig tips die ik zo op afstand kan geven als hij nergens meer op reageert en je voor de rest alles geprobeerd lijkt te hebben. Het enige wat ik niet direct teruglees is of je er nog andere apparaten op aangesloten hebt en of het verschil maakt als je die loskoppelt. Als dat relevant is, wil je dat nog proberen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Kan ik nog iets voor je TV betekenen Joyga? Als m'n suggestie geen verschil maakte of niet eens relevant was, kan ik je in contact brengen met onze reparatie dienst als je wilt. Om welk model TV gaat het?

0 Likes
Staf
First Poster
Opties

Ik heb iets gelijkaardig gehad met een model uit 2006! Na veel googelen heb ik de tv open gevezen en de knopjes aan de zijkant verwijderd. En het werkt! In ben allesbehalve een technieker, dus het is echt niet moeilijk en weeral 1000 EUR uitgespa

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Bedankt voor de tip @Staf! Al is het openmaken van TV's niet iets waar ik echt ondersteuning in kan bieden, het is toch een "op eigen risico" dingetje, maar het klinkt veelbelovend! @Joyga, hoe gaat het nu met jouw TV? Kan ik nog iets voor je doen?

0 Likes
Tilbo006
First Poster
Opties

Gisteren precies hetzelfde probleem met samsung LE32A456C2D (van 2008). TV open geschroefd en het connectortje aan de rechterkant (tbv van de knopjes aan de buitenkant) losgemaakt. En hij doet het weer (alleen via AB natuurlijk). Bedankt voor de TIP!.

0 Likes