Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung tv - geen beeld, wel geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2021 09:07 PM)
1345 Weergaven
sdekoeijer
Apprentice
Opties

Wij hebben 11 maanden een Samsung qled tv qe55q700talxxn. Nu ging vorige week zomaar ineens het beeld op zwart, het geluid bleef aan. Nadat we de tv uit en aan zetten deed hij het weer. Dit gebeurde zo nog een aantal keer. Helaas blijft een week later het beeld nu zwart. We hebben al de stroom er al af gehaald en alle andere kabels er uit gehaald maar helaas zonder succes. We hebben de tv bij de mediamarkt gekocht dus verwacht dat het nog in de garantie valt. Zijn er meer mensen met dit probleem en waar ligt dit aan? 

0 Likes
10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @sdekoeijer ,

Vervelend dat dit bij zo'n jonge tv gebeurt! Dit kan van alles zijn, maar het lijkt me een hardware issue.
Zou je met een zaklamp van dichtbij op het scherm willen schijven? Als het goed is, zou je nog iets van beeld moeten zien.
Deze test is om te controleren of er iets met de BLU (Backlight Unit) aan de hand is.
Anders moet je dit probleem inderdaad melden bij MM. Daar loopt je garantie.
Meestal heb je 2 jaar garantie..

signatureee
Groet, Dick

sdekoeijer
Apprentice
Opties
Bedankt voor de reactie. Maar helaas helemaal niks te zien met de zaklamp.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @sdekoeijer ,

Thanks! Meld het maar bij MM. Hun kunnen dan een monteur aan huis regelen..

Houd ons even op de hoogte van de voortgang..

signatureee
Groet, Dick

sdekoeijer
Apprentice
Opties
Bedankt, gaan we zeker doen.
sdekoeijer
Apprentice
Opties
Nadat ik de tv had aangemeld voor reparatie kreeg ik als reactie dat ze het niet repareren en het word geruild via Samsung. Helaas is het erg druk bij Samsung en heb ik nog niks van hun vernomen. Ik wacht rustig af maar ben blij dat we een nieuwe krijgen. Ik hoop niet dat als we precies dezelfde krijgen we volgendjaar hetzelfde probleem hebben.
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @sdekoeijer ,

Bedankt voor je antwoord! Hopelijk duurt het niet te lang.
Houd je ons even op de hoogte van de voortgang?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

sdekoeijer
Apprentice
Opties
Niet veel later na mijn vorige bericht hier, kreeg ik van Samsung te horen dat ze geen vervangend soortgelijk toestel hebben en het maar moest regelen met de winkel waar we hem gekocht hadden. We zijn dat ook met de mailtjes, bonnetje en tv naar de mediamarkt gegaan. Helaas stond er niks in hun systeem en konden ze samsung niet bereiken op zaterdag. Mediamarkt kon niet direct ons geld terug geven omdat Samsung het nog niet verder doorgevoerd had. Bijna een week later kregen we dan toch groen licht en konden we eindelijk ons geld terug krijgen. We vinden het erg jammer dat het allemaal zo lang moest duren zowel van Samsung als van Mediamarkt.
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @sdekoeijer,

Fijn om te horen dat het inmiddels geregeld is 👍

Mijn excuses voor het ongemak en het geduld dat we van je gevraagd hebben.

rsz-846676\
ja1982
First Poster
Opties

Beste, 

wij kochten exact dezelfde tv bij mediamarkt in 06/2021, nu 6maanden later hebben hetzelfde probleem als jullie. Dat belooft als ik dit hier allemaal lees.

0 Likes