Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung q9fn qled herkent HDR signaal Netflix niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2020 08:25 PM)
617 Weergaven
Giddy31
First Poster
Opties

Hallo,

Het volgende; Mijn Samsung qled tv (q9fn) herkent het hdr signaal van Netflix niet (altijd). Dit resulteert in een (te) donker beeld. Ik praat dan over gebruik van de interne Netflix-app. De tv is van 2018 (in 2019 gekocht), dus er moet nog ondersteuning zijn voor dit model. 
Wat heb ik al gedaan:

-De firmware gecontroleerd, is up to date. 
-De smarthub gereset

-De tv gereset

-De Netflix-app opnieuw geïnstalleerd 

Dit verhelpt het probleem echter niet. Nog steeds geeft de tv geen HDR aan als je kijkt onder instellingen>snel instellen. Er moet dan bij 'beeldmodus' HDR worden aangegeven en dat doet de tv niet. Echter bij een enkele serie wel. Er wordt in Netflix aangegeven dat het een HDR aflevering is, maar dat is geen garantie dat de tv ook overschakelt op HDR modus. 

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Giddy31,

Heb je al geprobeerd om de beeldinstellingen op Dynamisch te zetten, de ECO-sensor uit te schakelen?

rsz-846676
0 Likes
Giddy31
First Poster
Opties

@BruceH  schreef:

Hi @Giddy31,

Heb je al geprobeerd om de beeldinstellingen op Dynamisch te zetten, de ECO-sensor uit te schakelen?

Hi BruceH,

ECO-sensor staat uit. Tv staat op 'Film' niet op Dynamisch. Dynamisch zal het beeld lichter maken, dat ben ik wel met je eens. Maar of de tv dan overschakelt op HDR-modus.....? Zal het proberen, hou je op de hoogte. 

0 Likes
colennings
Journeyman
Opties

Ga naar beeldinstellingen dan expert instellingen, daar kunt u hdr in of uitschakelen.  gr. Co

0 Likes