Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung q95t met sonos arc

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2021 09:26 PM)
3914 Weergaven
Niels88
Apprentice
Opties

Ik heb tijdje geleden de Samsung q95t aangeschaft met erbij de sonos arc ik sinds de dag van vandaag problemen met de hdmi earc aansluiting. Het geluid blijft steeds haperen en meerdere telefoontjes gepleegd en er wordt verteld dat men weet van het probleem en dat ze ermee bezig zijn? Maar wanneer kunnen ze niet zeggen. Nou heb ik de nieuwste firmware van 9/3/2021 geïnstalleerd vanaf de USB maar het probleem blijft?  Wanneer wordt ernou eens wat aangedaan? We zijn maanden verder ik vindt het belachelijk! Koop voor 4000eu aan apparatuur en werkt niet naar toebehoren! Nou heb ik het systeem maar op de optical kabel aangesloten maar mis nou het atmos geluid. Wie weet hier meer vanaf? Of heeft hetzelfde probleem? 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Foobart
Apprentice
Opties

Niels, ik begrijp uit de laatste berichten op het Sonos forum, dat er ook van Sonos nu nieuwe software is die verbetering lijkt te brengen. Wellicht kun je dat nog even testen. De posters op dat forum hebben een 'The Frame' versie van de QLED TV, maar die is technisch vergelijkbaar met een Q95T. Zelf sta ik op het punt van aanschaf van de combi Q95T en Sonos Arc, maar dan moeten deze problemen wel de wereld uit zijn. Ik lees graag je bevindingen met de laatste Sonos software.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Foobart
Apprentice
Opties

Ook aan het einde van deze Samsung forum thread zie ik sinds de Sonos update positieve berichten!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Foobart
Apprentice
Opties

Niels, ik begrijp uit de laatste berichten op het Sonos forum, dat er ook van Sonos nu nieuwe software is die verbetering lijkt te brengen. Wellicht kun je dat nog even testen. De posters op dat forum hebben een 'The Frame' versie van de QLED TV, maar die is technisch vergelijkbaar met een Q95T. Zelf sta ik op het punt van aanschaf van de combi Q95T en Sonos Arc, maar dan moeten deze problemen wel de wereld uit zijn. Ik lees graag je bevindingen met de laatste Sonos software.

Oplossing
Foobart
Apprentice
Opties

Ook aan het einde van deze Samsung forum thread zie ik sinds de Sonos update positieve berichten!

Niels88
Apprentice
Opties

Beste foobart, 

Ik heb namens jouw net de nieuwe update uitgevoerd van sonos en inderdaad het probleem is verholpen. Na paar keer tv uit/aan blijft het geluid het eindelijk doen! Ik ben zo blij😁 nou nog afwachten of dit blijft. Ik denk van wel aangezien sonos ook knetter gek werd van al het gebel. Ik zat tetwijfelen tussen lg cx of q95t maar aangezien wij een vrij lichte woonkamer hebben met houten jaloezieën kwam als voorkeur toch de Samsung naar boven! Wij willen niet overdag met alles pot dicht zitten om tv tekunnen kijken met de LG. En wat mij persoonlijk ook heel snel zal storen is de weerspiegeling! Ik kan je vertellen dat de q95t met de sonos arc een top set maakt! Fantastisch tv kijken met extreem mooi zuiver geluid. Betreft de tv is het soms wel eens zoeken naar de juiste instellingen want volgens filmpjes op YouTube is de modus Movie met warm 2 super!!!! Maar voor een voetbal wedstrijd juist weer niet en zet ik hem op standaard. Game modus is waanzinnig 120hz en de Ps5 is waanzinnig!! Bij ons wordt de volgende stap de uitbereiding van de sonos met de sub gen3 en hopelijk komt sonos in de toekomst met nieuwe play one atmos speakers. Om het helemaal af temaken. Echte aanrader dus. Ik wens je veel succes met je aankoop en mega bedankt voor je bericht!!! 

Foobart
Apprentice
Opties

Graag gedaan Niels! Ik was ook zo blij toen ik las dat er een oplossing leek te zijn. Voor mij zijn de helderheid, antireflectie en kijkhoek van de Q95T ook doorslaggevend. Ben heel benieuwd nu ik het eindelijk aandurf om te bestellen. Ik begrijp dat de Sonos Arcs een beetje schaars zijn momenteel, maar dat komt vast goed. Veel kijkplezier! Bart 

0 Likes
Walter1976
Student
Opties

Ik heb een The Frame 2021 65" en een sonos Beam samen gekocht. Iedere keer al ik de tv aan zet, moet ik de hdmi uit de ARc poort trekken omdat het geluid het niet doet. In het menu bij aangesloten (en hdmi) zie je een apparaat op de ARC) en als je naar geluid gaat, zie je dat hij volume stuurt naar de sonos. Zet je hem dan op tv, schiet hij automatisch terug naar hdmi van de Sonos maar nog steeds geen geluid. Je moet dan echt de hdmi er uit trekken wil je weer geluid hebben....en dat dan IEDERE KEER dat je je tv van 2500 euro aan doet. Met een Aldi tv met jbl speaker nog nooit gehad hoor!

Vorige keer dat ik het postte werd het gewoon door Samsung verwijdert. Alsof het probleem niet erkent mocht worden. 

Ik zal nu eens kijken op het Sonos forum, want ik vind het wel een beetje niet kunnen. Zelfs resetten van de tv werkt ook niet.

0 Likes
Niels88
Apprentice
Opties
Klinkt als het zelfde verhaal als mij! Ik ben bang dat je zou moeten wachten op een update! Ik heb zelf ook meerdere malen met samsung en sonos aan de tel gezeten en elke keer wezen ze elkaar aan. Totdat ik eens een update had uitgevoerd die ervoor zorgde dat de hdmi earc werkte.
Optie 1 is optische kabel, heb ik zelf ook paar maandjes van gebruik van moeten maken. Samsung is absoluut op de hoogte maar de grote grap is dat ze dit uitvoeren om volgens mij alles bij samsung zelf te moeten blijven. En ga je voor bose of sonos heb je ellende.
Nou succes verder uiteindelijk komt het goed ,
0 Likes