Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Q60 49' PS4 niet gevonden

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2020 08:54 PM)
397 Weergaven
AbelSchel119
First Poster
Opties

Ik heb zojuist een nieuwe Samsung Q60 49 inch gekocht. Mijn PS4 kan hij alleen niet vinden en ik snap niet wat er fout gaat. Ik heb de resolutie al veranderd en meerdere HDMI kabels geprobeerd. Op sommige tv's doet de PlayStation het wel normaal. Heeft iemand oplossingen via de instellingen van de tv? Of andere tips? Alles is welkom, ik loop vast. 

- Heb een oude PS4

- Bij een nieuw tv toestel helpt resetten dan ook soms?

0 Likes
5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @AbelSchel119 , Abel,

Heb je voor mij eerst wat meer gegevens van de tv? Q60 49 inch zegt me niet zoveel.

Wat is de volledige, dus met XXN op het eind, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Op welke andere tv's doet de PlayStation het wel normaal? Merk/type?

Misschien wordt deze 'oude', dus geen PS4 Pro, niet ondersteund op deze tv. Resetten is geen optie.

Misschien overbodig, maar hoe is de PS4 precies aangesloten?

Hierbij een site, voor de Slim en de Pro, maar misschien bruikbaar, hoe de PS4 aan te sluiten:

https://www.coolblue.nl/advies/ps4-aansluiten.html

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
AbelSchel119
First Poster
Opties
Goedenavond Dick,
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik heb even gekeken en het model van mijn tv is QE49Q64RALXXN. Het model waar die wel op werkt is ook een Samsung UE48H6640. De PS4 is direct aangesloten op de tv dus geen tussenstukken en de huidige software versie is T-MSMDEUC-1356.2, B6970101/070104, BT-S. Ik hoor het graag!
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @AbelSchel119 , Abel,

Geen dank! Jij bedankt voor je snelle terugkoppeling. De softwareversie is iig up-to-date. De tv is uit 2019

De tv waar het wel op werkt is uit 2015. Dit is af te lezen aan de H in de Model Code (UE48H6640).

Als dit niet werkt op de huidige tv, dan moet een het compatibiliteitsprobleem zijn. Misschien tijd voor een Pro 😉?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Werken andere apparaten wel op dezelfde HDMI-poort?

rsz-846676
0 Likes
JB9
Explorer
Opties

Indien het kruislings testen niet oplevert probeer dan eens alle externe apparaten te ontkoppelen en haal 5 min de stroom vd TV af. Sluit daarna alleen de PS4 aan.

Zet naast de resolutie ook eens de rest op automatisch bij de video uitvoer van de PS4.

0 Likes