op 29-08-2022 10:10 PM
Ik kan mij nieuwe ziggo mediabox niet niet toevoegen als universele afstandsbediening op mijn Samsung one remote het gaat om het type:
Humax 2008C-STB-ZG ik krijg hem niet gevonden in de lijst ook niet als ik zoek op Humax.
Heeft er iemand suggesties?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-10-2024 06:43 PM
Dag Dick,
inmiddels terug van vakantie en remote hulp gekregen vanuit Samsung. Zij weten het helaas ook niet. Advies gekregen om bij Ziggo een nieuwe versie van de mediabox next (dus de mediabox mini) aan te vragen. Inmiddels Ziggo gebeld. Zij geven aan dat deze nieuwere versie niet anders werkt dan de mediabox next. Ik weet inmiddels echt niet meer wat ik kan doen. Het gekke is dat het jarenlang gewoon gewerkt heeft, zonder enige moeite. Heeft hier iemand nog suggesties?
Groetjes Joost
op 01-10-2024 06:52 PM
Hoi @Eljoostinho , Joost,
Vervelend allemaal! Met een Next Mini hou je het probleem. Lees het antwoord van Vincent:
Deze enige optie die ik zie, is om het met een andere remote te proberen.
op 14-12-2024 01:00 AM
Ha Dick,
ik weet niet of je nog actief bent op dit forum maar probeer het eens. Ik heb deze stappen doorlopen, echter koppelt mijn afstandsbediening nog steeds niet. Zou je mij verder kunnen helpen?
groet,
victor
14-12-2024 08:59 AM - bewerkt 17-12-2024 09:13 AM
Goedemorgen @Victor1993 , Victor,
Als het gaat over de Next Mini van Ziggo dan is de AB van de tv niet te koppelen.