Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Frame 2022 in combinatie met sonos playbar

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2022 07:20 PM)
5922 Weergaven
WimPols
Journeyman
Opties

Ik probeer het geluid van de Samsung Frame 2022 te laten afspelen via de Sonos playbar.

Ik heb de hardware gekoppeld middel de opticol sound optie en wil deze laten besturen door de afstandsbediening welke door samsung is bijgeleverd.

Tijdens de koppeling van de afstandsbediening aan de hardware, kies ik voor de thuis bioscoop optie, kies daarin voor de het merk sonos en voor de playbar(geef ik handmatig in ) en bevestig daarna met ok gericht op de playbar maar er gebeurd niets , test dit daarna nog 2 maal maar er gebeurd weer niets.

Weet iemand de oplossing hiervoor.

0 Likes
14 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Bij mijn Sonos beam moest dit via de Sonos app. Dit wees zichzelf ook verder I de app.
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen Wim, @WimPols ,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
WimPols
Journeyman
Opties
Hallo Dick dank voor je bericht, nee is nog niet opgelost ik ben nu met sonos aan het kijken wat mogelijk de oplossing is ik meldt mij zodra ik verder ben
WimPols
Journeyman
Opties
Ik heb inmiddels met sonos e.e.a. doorgenomen conclusie is dat de afstandbediening welke bij de frame is meegeleverd de + en - bij volume niet aanstuurt via infrarood het is een smart control met de model code bn59-01391B. Weet iemand welke stappen genomen moeten worden om dit op de AB te activeren?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @WimPols ,

De BN59-01391B werkt met bluetooth. Je zou het zo kunnen proberen:

https://support.sonos.com/en-us/article/use-a-samsung-one-remote-with-sonos-home-theater-speakers

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @WimPols , Wim,

Heeft de informatie in de link die ik je stuurde je nog verder kunnen helpen?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
WimPols
Journeyman
Opties
Halo Dick, ik kom hier niet mee verder ik moet op de een of andere manier de AB naar IR voor volume + en - zien om te krijgen maar dat lukt niet middels de voorgestelde suggesties
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @WimPols ,

Dan zal het met de AB van de The Frame niet mogelijk zijn.

Fijne jaarwisseling! 🥂

signatureee
Groet, Dick

0 Likes