Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung app verdwenen op smart tv

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2017 10:43 PM)
9666 Weergaven
esther6
First Poster
Opties

Ik heb een samsung smart tv van 2012 en de samsung app is verdwenen. Hoe krijg ik die terug?

Ik heb al een smart hub reset gedaan en niets terug gekregen.

Wie kan mij helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JoeriS
Mastermind
Opties

Hmm, daar onder het kopje "Meer apps" had Samsung Apps inderdaad moeten staan. Maar als hij ook niet tevoorschijn komt nadat je de weergave verandert van "Pas Geopend" naar iets anders, moet ik toch de conclusie trekken dat hij in de loop der tijd is komen te vervallen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Esther, welkom op de community! Nu is dat een hele vreemde app om te verdwijnen, eens zien hoe we 'm terugkrijgen.

Mag ik als eerste weten welk model je hebt en wat de huidige software versie is? Beide kan je hier vinden: Menu > Ondersteuning > Contact opnemen met Samsung. 

0 Likes
esther6
First Poster
Opties
Hoi JoeriS,
Model is UE32F5300AW en versie is 2126
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hmm, da's wel de nieuwste versie dus dat zal het niet zijn. Je gaf aan de Smarthub al gereset te hebben, voor de zekerheid, deed je dat hier? Menu > Smart-functies > Smart Hub opnieuw instellen. Zo ja, zou een systeem reset nog een optie zijn. Dit doe je dan weer hier: Menu > Ondersteuning > Zelfdiagnose > Resetten. Als hij om een pincode vraagt zal dat "0000" zijn tenzij je 'm ooit hebt aangepast uiteraard. Brengt dit "Samsung Apps" terug?

0 Likes
esther6
First Poster
Opties

Helaas heb ik ook al geprobeerd. Kan alleen smart hub openen en zie dan een paar voorgeprogameerde apps, maar geen samsung store app.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik heb voor de zekerheid ook op een vergelijkbaar model hier gekeken en hij zat er gewoon nog op.. Zou je foto's willen maken van wat je te zien krijgt bij het openen van de Smarthub? Heb je zowel onder "aanbevolen" als "recente" apps gekeken?

0 Likes
esther6
First Poster
Opties

Hoi dit zijn alle apps die ik aankan20171009_201026.jpg

20171009_201051.jpg

0 Likes
Oplossing
JoeriS
Mastermind
Opties

Hmm, daar onder het kopje "Meer apps" had Samsung Apps inderdaad moeten staan. Maar als hij ook niet tevoorschijn komt nadat je de weergave verandert van "Pas Geopend" naar iets anders, moet ik toch de conclusie trekken dat hij in de loop der tijd is komen te vervallen.

0 Likes