Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung 4K LED TV UE43AU7090UXXN schroeven werken/passen niet

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2023 06:33 PM)
284 Weergaven
NoraSAdam
Apprentice
Opties

Zojuist deze TV gekocht en proberen nu al een half uur de voetjes eronder te schroeven. We krijgen de voetjes er goed op, de schroeven gaan ook in de gaten, maar met heel veel kracht krijgen we ze maar voor de helft erin geschroefd. De voetjes zitten heel los onder de TV, ik durf hem zo niet neer te zetten. Enig idee waar dit aan kan liggen? Doen we toch iets fout? Gekocht bij BCC en klantenservice maandag pas weer bereikbaar, dus ik hoop op een gouden tip hier 🙂

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
NoraSAdam
Apprentice
Opties

Ha Martijn (en @Dick), ik durf het bijna niet te posten maar het was een kwestie van de verkeerde maat schroevendraaier... We zijn teruggegaan naar BCC die een korte en net iets grotere kruiskop hadden en binnen twee minuten zaten we weer in de auto naar huis 😉 Eind goed, al goed en installeren was binnen een paar minuten gedaan dus zijn nu aan het genieten van prachtig beeld en veel opties. Heel blij!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @NoraSAdam ,

Zou je een foto willen posten van het geheel?
Bij mijn weten moeten ze er gewoon in geklikt worden.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
NoraSAdam
Apprentice
Opties

Zie bijgevoegd, het is geen klik systeem, zijn ook vier schroeven bij geleverd. Ik hoop dat je het een beetje kan zien...

IMG_2341.jpegIMG_2340.jpeg

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @NoraSAdam ,

Thanks! Zit niet lekker vast. Hiervoor moet je toch bij BCC zijn.
BCC is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
Je hebt een koopovereenkomst met BCC. Niet met Samsung.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
NoraSAdam
Apprentice
Opties

Helaas, dat wordt morgen met TV weer de auto in. Maar ik zie inderdaad ook echt niet hoe wij dit vaster kunnen krijgen dus dan klopt er iets niet. Avond TV op de laptop! Dank voor je snelle hulp in ieder geval!

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @NoraSAdam, goedemorgen.

Is het nog gelukt om de voetjes goed onder de TV te plaatsen? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
NoraSAdam
Apprentice
Opties

Ha Martijn (en @Dick), ik durf het bijna niet te posten maar het was een kwestie van de verkeerde maat schroevendraaier... We zijn teruggegaan naar BCC die een korte en net iets grotere kruiskop hadden en binnen twee minuten zaten we weer in de auto naar huis 😉 Eind goed, al goed en installeren was binnen een paar minuten gedaan dus zijn nu aan het genieten van prachtig beeld en veel opties. Heel blij!

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @NoraSAdam , 

O, o, o. Dat wordt trakteren 🍰😂. Top dat het is opgelost!
Heel veel kijkplezier met je nieuwe tv!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick