Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Regelmatig hoor ik een TV zender terwijl de Samsung Frame in Art mode staat

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2019 09:13 PM)
865 Weergaven
uijtje
Explorer
Opties

Terwijl  de Samsung Frame in Art mode staat hoor ik regelmatig  het geluid van de TV.

dit duurt een seconde of 10 waarna het geluid stopt.

Dit is geen groot probleem maar je schrikt je rot als je plots, vanuit het nieuws opeens stemmen hoort uit je huiskamer

Ik heb mijn tv direct aangeloten op mijn KPN experia box en kijk tv via de KPN iTV app

20 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @uijtje,

Welkom op de Community!

Op welke softwareversie draait jouw Frame momenteel? En heb je hem al eens gereset

rsz-846676
0 Likes
PeBe
Student
Opties
Zelfde probleem hier. Zeer storend! Ook KPN iTV.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @PeBe

Kun je bovenstaande beantwoorden? 'Op welke softwareversie draait jouw Frame momenteel? En heb je hem al eens gereset?'

rsz-846676
0 Likes
PeBe
Student
Opties

Gereset? Ja

SW versie is T-MSMDEU-1335.0, B4970101/070104, BT - S

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik neem aan dat als je de decoder uitzet dat dit niet meer voorkomt. Kun je dat eens proberen?

rsz-846676
0 Likes
PeBe
Student
Opties

IK snap niet helemaal wat je met decoder bedoelt?  De Samsung hangt alleen aan internet via een CAT6 kabel en ik gebruik de KPN Interactive TV app. Geen TV aansluiting als bron.   

0 Likes
uijtje
Explorer
Opties

Na diverse maken met de KPN aan de lijn gezeten tot de conclusie gekomen dat ze deze setup niet kunnen supporten. Ik heb uiteindelijk de KPN TV ontvanger er maar weer tussen gehangen en nu werkt de boel naar behoren.

0 Likes
PeBe
Student
Opties

Beetje onzinnige reactie van KPN. Die App wordt gewoon ondersteund en zit op Samsung.  Ik denk dat het niets met KPN te maken heeft; met een Canaldigitaal of andere App zul je hetzelfde hebben. Internet is Internet.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, excuus. Ik bedoelde de ontvanger, ik was in de veronderstelling dat je op die manier TV keek. Dan lijkt het toch aan de app te liggen. Ervaar je dit ook met bijvoorbeeld Netflix?

rsz-846676
0 Likes