Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Qled tv bestelt via samsung.com word niet geleverd.

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2020 11:51 AM)
213 Weergaven
cohan66
First Poster
Opties

ik heb een tv bij jullie bestelt en wij zijn in middels 2 weken verder dan de levertijd dat mij is beloofd. 

ik begrijp dat het wat drukker was vanwege black friday maar 2 weken iemand laten wachten op een tv gaat nergens over.

word ook door samsung.com niet op de hoogte gehouden dat mijn levering vertraagd is.

0 Likes
6 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @cohan66,

Welkom op de Community en goed dat je het aangeeft!

Heb je voor mij het ordernummer? Dan kijk ik graag met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes
cohan66
First Poster
Opties

ordernummer NL302432042

graag hoop ik nu wel via deze weg een duidelijke antwoord te krijgen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks! Ik heb het voor je nagekeken en de TV is momenteel niet op voorraad, maar we verwachten dat de TV binnen twee weken weer op voorraad is en dan zal je ook een Track & Trace link ontvangen zodra de TV wordt verstuurd.

rsz-846676
0 Likes
cohan66
First Poster
Opties

Ik had gisteren avond gebeld met de klantenservice en werd mij vertelt uiterst deze week te worden bezorgd. Ik vind het wel een vreemd verhaal steeds, nu hoor ik van jou 2 weken weer ? Waarom word er dan op website vermeld dat de tv 30 november word verzonden. Het ergste vind ik van Samsung dat zij iets op de site vermelden dat zij niet na komen, en mij niet eens bellen of een mail versturen dat de levering vertraagd is. Ben ik nou gek of zijn mij verwachtingen zo hoog ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik ga het dubbel checken voor je met de verantwoordelijke omtrent de E-store. Zodra ik wat hoor, laat ik het je weten 👍

rsz-846676
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Mijn eerste antwoord is hetgeen dat je aan kunt houden. Je krijgt vanzelf een mail met de Track & Trace link 😉

rsz-846676
0 Likes