15-06-2020 11:53 AM - bewerkt 15-06-2020 12:00 PM
Hi,
Voor een aantal redenen heb ik afscheid genomen van mijn Samsung Multiroom R3 speakers.
Ik heb nu de nieuwe Denon Home (voorheen Heos) aangeschaft. Ik wil het TV geluid via WiFi op deze speakers krijgen, net zoals dat werkte met de Samsung Multiroom R3 speakers.Ik krijg het niet voor elkaar; het lijkt er op dat Samsung geen hardware accepteert van andere merken. Begint aardig te lijken op die firma uit Cupertino...
Als alternatief heb ik de koppeling via Bluetooth gemaakt, maar dan heb ik een lip-sync probleem; de instelbare audio-delay van de TV is begrensd to 250 ms, wat helaas te kort is.
De Denon-luidsprekers hebben ook AUX-IN ingangen, maar de Samsung Connect Box heeft geen AUX L/R uitgangen.
Wie heeft een suggestie om het TV-geluid alsnog op de Denon Homespeakers te krijgen ?
Mvg Johan
op 22-06-2020 08:52 AM
Hi Bruce,
De alternatieve oplossing werkt prima. Het omschakelen van Internet Radio (simpel te bedienen via de Heos App) naar het TV-geluid op de Denon luidsprekers is best lastig; de Heos App is soms erg grimmig, maar ik weet inmiddels de juiste manier om dat te doen. Het geluid klinkt fraai.
Johan
op 22-06-2020 05:52 PM