Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QLED QE65Q7F 2018 one remote met Humax 5050C

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2018 02:58 PM)
388 Weergaven
Henkhame
First Poster
Opties

Hallo

Ben sinds 3 weken in bezit van deze TV en ben zeer tevreden.:thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type:

De enige uitzondering  is de ondersteuning van de one remote afstandbediening voor de Humax kabelontvanger 5050C.

Een live programma pauzeren en verder af laten spelen is niet mogelijk , volgens een ander bericht op dit forum geldt dat voor alle merken.

Wordt hier nog iets aan gedaan voor alle kabelontvangers ?

Via de one remote AB kan ik nu wel een programma opnemen via de gids (guide) van de kabelontvanger maar kan de opgenomen programmas niet benaderen voor af te spelen.

Hier moet ik dus weer de AB van de Humax voor gebruiken , kan dit ook opgelost worden met een update of moet dit ergens anders gemeld worden aan Samsung ?

In afwachting van een reactie van iemand

mvg Henk

0 Likes
1 Antwoord
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Henk! Ik zie dat je al het een en ander hebt opgestoken van het topic met Jan70, als je alle dingen gecheckt hebt die daar genoemd zijn (reset, firmware update, instellen van univ. AB) en het werkt nog niet naar behoren moet ik het toch houden op een compatibiliteits issue. Als dit opgelost wordt zal dit inderdaad via een update zijn, maar ik heb geen overzicht van de ontwikkelingen hiervan.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes