Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

QE55Q70R scherm valt soms uit

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2020 07:27 PM)
2349 Weergaven
Mhenderyckx
Apprentice
Opties

Ik heb al een drietal maanden een QE55Q70R tv en ben hier zeer tevreden over. Deze week heb ik een nintendo sWitch gekocht en bij het gamen springt het scherm af en toe op zwart en dan weer terug naar de game, zeer vervelend. Ik heb al nieuwe high speed hdmi kabel gekocht, maar dit helpt ook niet. Op mijn oude samsung tv gaat het gamen zonder probleem. Hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mhenderyckx
Apprentice
Opties

Hallo, probleem zat uiteindelijk in de instellingen van mijn nintendo switch. Heb daarvoor toen iets aangepast bij instellingen Switch maar weet niet meer exact wat.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mhenderyckx,

Is de TV via een verlengsnoer aangesloten? Zo ja, kun je hem eens direct op het stopcontact aansluiten? Staat de Switch goed in het dock?

En heb je de video instellingen al eens aangepast op de TV? Als dit alleen voorkomt bij het gebruik van de Switch, kun je wellicht beter contact zoeken bij het support team van Nintendo.

rsz-846676
0 Likes
Mhenderyckx
Apprentice
Opties

BruceH,

Bedankt voor je bericht.

De tv is rechtstreeks aangesloten op het stopcontact. 

De switch werkt perfect, als ik hem koppel aan  mijn oude tv is er geen probleem.

Ik heb al vanalles proberen te wijzigen aa  de instellingen, maar tot op heden de oplossing nog niet gevonden.

Hebt u enig idee welk deel van de instellingen ik best zou aanpassen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Lijkt mij dat het iets met de video uitvoer moet zijn. Wellicht dat je hier wat aan kunt passen.

rsz-846676
0 Likes
Mhenderyckx
Apprentice
Opties

Beste,

Ik heb gemerkt dat ik een import TV heb ontvangen van mijn leverancier --> QE55Q70RALXXC ipv QE55Q70RALXXN. Kan dit eventueel het probleem zijn? Zijn er nog bijkomende nadelen aan deze import TV, ik heb hier niet zo'n fraaie verhalen over gelezen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik denk niet dat het daarmee te maken heeft, als andere apparaten wel goed werken, kun je het beste bij de support van Nintendo navraag doen.

Wat kan er niet goed werken op buitenlandse modellen? Hieronder een lijstje:

1. Alles gerelateerd aan de interne tuner

Problemen met het vinden of decoderen van kanalen? Dit komt omdat de interne tuners van buitenlandse modellen anders zijn dan die van Benelux modellen. Oplossing: decoder.

2. SmartHub werkt niet naar behoren

Benelux apps zijn niet beschikbaar. Zo kan het zijn dat je bijvoorbeeld Duitse, Hongaarse of Turkse apps. 

rsz-846676
0 Likes
Sleen
Student
Opties

Goeie dag, heb je uiteindelijk een oplossing gevonden? Ik zit hier met exact hetzelfde probleem

0 Likes
Oplossing
Mhenderyckx
Apprentice
Opties

Hallo, probleem zat uiteindelijk in de instellingen van mijn nintendo switch. Heb daarvoor toen iets aangepast bij instellingen Switch maar weet niet meer exact wat.