Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

QE43Q67TASXXN Ci+ module

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2020 03:44 PM)
621 Weergaven
Raysae
Explorer
Opties

Ik kocht een QE43Q67TASXXN met Ci+ kaartje van Telenet.  Installatie verliep zonder problemen.  Wanner ik de TV aanzet verschijnt steeds een venstertje met de vraag om het netwerk-ID nummer in te geven (22 voor Vlaanderen).  Dit is blijkbaar overbodig (alles is ingegeven bij de installatie en de TV werkt prima) want bij het invullen van 22 en bevestiging gebeurt er niets.  Ik moet telkens het venstertje wegwerken met de 'terug'toets op de afstandsbediening. 

Telenet zegt dat het niet ligt aan de kaart: die is perfect geconfigureerd.  

Kan iemand me helpen dit kleine (maar vervelkende) euvel weg te werken a.u.b.?

Alvast dank!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Raysae ,

Vreemd. Is de huidige softwareversie van de tv de 1304.1? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Zou je misschien willen proberen om de installatie overnieuw te doen? Evt. daar 22 weglaten.

Misschien overbodig: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/tv-met-een-kaartje-zenders-afstemmen-op-je-samsung-tv/

Eventueel de tv resetten. Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Raysae ,

Vreemd. Is de huidige softwareversie van de tv de 1304.1? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Zou je misschien willen proberen om de installatie overnieuw te doen? Evt. daar 22 weglaten.

Misschien overbodig: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/tv-met-een-kaartje-zenders-afstemmen-op-je-samsung-tv/

Eventueel de tv resetten. Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Raysae ,

Ik zie dat je je vraag op Opgelost hebt gezet. Welke tip heeft geholpen?

Groet, Dick
0 Likes