Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QE43Q64T - Oud voorraadmodel aangeschaft?

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2020 12:25 AM)
957 Weergaven
Sven31
First Poster
Opties

Goedenavond,

Vandaag hebben wij een Samsung QLED 4k televisie - model QE43Q64T  - aangeschaft dat volgens de verkoper de meest recente opvolger is van de Samsung QE43Q60R, komend uit modeljaar 2019. Dit model is nog niet in de gehele markt te koop en zou nog nader gelanceerd moeten worden.

Via Google zie ik ook nog maar weinig partijen die dit 'nieuwste' model aanbieden. In de Samsung shop zie ik weliwaar twee 2020 modellen (QE43Q67T en de QE43Q60T), maar niet het model dat wij hebben aangeschaft. Het lijkt mij dat de Samsung shop de meest recente modellen voert en niet achterloopt op het aanbod van het retailkanaal. 

Is er iemand binnen de community die duidelijkheid kan geven over de logica van serienummers en mij kan vertellen of ik inderdaad het meest recente model aangeschaft heb of dat de verkoper mij een oud voorraadmodel heeft weten te slijten?

Dank!

0 Likes
1 Antwoord
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Sven31 , Sven,

Een erg voorbarige conclusie. Even een kleine correctie. Deze code is geen serienummer.

Dit is een code die het model omschrijft. De tv's met QE43Q60T, QE43Q64T en QE43Q67T zijn idd 2020 modellen.

Deze zijn echter nog niet verkrijgbaar.

Als je zoekt voor de QE43Q60T in deze site dan zie je daar 'VOORRAAD UPDATE'

Als je hierop klikt, dan krijg je foto 1 te zien. https://www.samsung.com/nl/tvs/qled-4k-q60t/QE43Q60TASXXN/

Als je zoekt voor de QE43Q67T  in deze site dan ze je daar 'WAAR TE KOOP''.

Als je hierop klikt, dan krijg je foto 2 te zien. https://www.samsung.com/nl/tvs/qled-4k-q67t/QE43Q67TASXXN/

De vermoedelijke reden is dat het waarschijnlijk geen Benelux model is.

Daarom zou ik graag de volledige Model Code willen weten. Deze staat op de sticker op de achterzijde van de tv.

Deze Model Code moet eindigen met de letters XXN.

Graag hoor ik van je..

Foto 1Foto 1

Foto 2Foto 2

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.