Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QE43Q64T ophangen

(Onderwerp aangemaakt op: 12-04-2021 09:36 PM)
1133 Weergaven
BlueIndigo
Apprentice
Opties

Hoi allen, 

Graag wil ik mijn QE43Q64T tv ophangen. Helaas lijken zowel de m8 (te groot) als m10 (te klein) schroeven niet te passen. Wie kan mij helpen aan de juiste schroeven, of moet ik nog iets in combinatie met die schroeven gebruiken op de tv. Het wanddeel is al gemonteerd, het gaat alleen maar om de schroeven voor de tv... ik heb verder geen schroeven of hulpstukken bijgeleverd gekregen via Samsung.

Supergek verhaal, want bij mijn andere Samsung tv schroefde ik de schroeven zo in de tv. Ik hoor graag wie de oplossing heeft,  mijn dank is groot!

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
jan007
Journeyman
Opties

Het zijn M8 schroeven, zie user-manual:

jan007_1-1618304989634.png

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
jan007
Journeyman
Opties

Schermafbeelding 2021-04-13 112813.jpg

Oplossing
BlueIndigo
Apprentice
Opties

Hoi Jan, dank je wel voor je hulp, ik heb de tv inmiddels hangen, het klopt het moeten toch m8 schroeven zijn! Echter moeten ze wel 4 cm lang zijn en daar zat bij mij het euvel, want de Hama schroeven die ik bijgeleverd kreeg waren wel m8, maar dan 3 cm lang en dan pakt de tv hem niet. Gelukkig nu opgelost :-)! Super bedankt! 

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @BlueIndigo ,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Over welke beugel gaat het? In principe horen de juiste schroeven bij de beugel te zitten.

signatureee
Groet, Dick

BlueIndigo
Apprentice
Opties

Goedemorgen Dick,

Wat fijn dat je zo snel reageert! Het gaat om de qe43q64tas en de ophangset is van hama. Hama Fix TV - Vaste TV muurbeugel 19-46" via bol.com. ik heb alle schroeven die bijgeleverd zijn (lijken m8 schroeven), maar die vallen los ingegeven en de m10 kan ik er dus niet indraaien....

0 Likes
Oplossing
jan007
Journeyman
Opties

jan007_1-1618304989634.png

0 Likes
Oplossing
jan007
Journeyman
Opties

Schermafbeelding 2021-04-13 112813.jpg

Oplossing
BlueIndigo
Apprentice
Opties

Hoi Jan, dank je wel voor je hulp, ik heb de tv inmiddels hangen, het klopt het moeten toch m8 schroeven zijn! Echter moeten ze wel 4 cm lang zijn en daar zat bij mij het euvel, want de Hama schroeven die ik bijgeleverd kreeg waren wel m8, maar dan 3 cm lang en dan pakt de tv hem niet. Gelukkig nu opgelost :-)! Super bedankt!