op 01-04-2021 11:01 PM
Ik ben in bezit van de Q75Q80T en ervaar sinds het begin (eind feb-2021) al dat de afstandsbediening pas ongeveer een minuut later reageert op toetsen na het opstarten.
Heb alles al geprobeerd als een reset, uurtje zonder stroom en zelfs een nieuwe originele afstandsbediening aangeschaft naar niks geeft een oplossing.
Waar ligt dit aan an wat kan ik nog meer doen om het op te lossen?
op 08-04-2021 09:42 AM
Hoi @OPRLMS ,
Zou je wel zelf alvast een nieuwe afspraak willen maken?
Mocht er toch iets met de AB aan de hand zijn, dan kan er gelijk een nieuwe opgestuurd worden..
op 10-04-2021 09:45 PM
Dag Dick,
Zojuist gebeld met het nummer en ik kon beter mijn nummer achterlaten voor een whatsappbericht. Dat heb ik dus gedaan en ben nu afwachten van dat bericht om een nieuwe afspraak in te plannen.
Ben zelf al vrij geweest om een nieuwe afstandsbediening aan te schaffen daar ik die altijd wel kan gebruiken voor mijn overige samsung tv. Ook bij deze is het resultaat hetzelfde. Denk toch dat het aan de tv ligt en hoop dat het geen groot probleem is. Ik hou je op de hoogte!
op 10-04-2021 09:48 PM
Hey @OPRLMS ,
Dank voor je bericht! Ben zelf ook wel benieuwd. Ik hoor het wel.
Fijne avond en weekend!
op 13-04-2021 05:04 PM
Nou Dick, je raad het vast wel maar heb nog steeds niks mogen vernemen vanuit jullie en dat valt me echt tegen! Ben dit niet gewend van Samsung. Hoe gaan we dit alsnog regelen?
13-04-2021 05:14 PM - bewerkt 13-04-2021 05:15 PM
Hoi @OPRLMS ,
Even vooraf. Ik ben niet in dienst bij Samsung. Dit is voor het eerst dat ik verneem dat het zo moeilijk gaat.
Ik ben dan ook benieuwd welk telefoonnummer je belt, want dit hoort volgens mij niet via WhatsApp te gaan.
Dit is het juiste nummer:
lokaal tarief
088-9090100
Openingstijden:
24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
op 13-04-2021 05:39 PM
Dat nummer heb ik ook gebeld. In eerste instantie een afspraak gemaakt wat niet is nagekomen! Vervolgens met hetzelfde nummer gebeld en tijdens dat gesprek kon ik voor een snellere support/hulp op afstand een nummer achterlaten waarna er contact via whatsapp genomen zou worden maar wederom zonder resultaat.
ik laat het hierbij en ga een klacht indienen.