op 19-01-2021 08:40 PM
Goedenavond,
Tot grote frustratie hebben wij al meerdere malen het registratie formulier ingevuld inclusief 3 gevraagde bestanden van het aankoopbewijs van de tv, sticker met streepjescode van de doos en de sticker met het artikelnummer welke achter op de tv is bevestigd.
Keer op keer krijgen we het formulier terug met als reden dat de documenten en aankoopdatum niet bijgevoegd zijn. Dit is dus wel het geval, de bestandsgrootte is ook niet overschreden, de foto's zijn duidelijk en in het gevraagd bestandstype (JPG en of PDF).
Telefonisch contact is niet mogelijk omdat de wachttijd meer dan 10 minuten bedraagt. Dan kon er contact gezocht worden via Messenger. Gedaan, eerst met de chat robot Sam. Die weet de antwoorden niet, dus vermeld deze dat een medewerker asap het gesprek over neemt. Geen gehoor. In de Samsung Community, waar je dan ook zelf op mag kijken en zoeken, vind ik geen helpende posts om mij verder te helpen met dit probleem.
Mega frustrerend dit. We zijn blij met de tv, maar willen graag gebruik maken van de mogelijkheid om een extra lijst inclusief garantie tegen brandgevaar aan te vragen. Super klantonvriendelijk dat er niet op een normale manier contact mogelijk is met een medewerker van Samsung.
Wij hopen toch echt dat we op zeer korte termijn worden geholpen om de lijst als nog te kunnen bestellen.
We hebben alles gedaan om zelf tot een oplossing te komen, zonder resultaat helaas, SAMSUNG mag nu echt over de brug komen.
Hartelijke groet, Marloes van Eijk - Van Wijk
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-01-2021 10:53 AM
Goedemorgen @VanEijkVanWijk,
Goed nieuws! Je deelname is inmiddels goedgekeurd en je krijgt alsnog de Frame lijst opgestuurd 😁
op 20-01-2021 12:46 PM
Hi @VanEijkVanWijk,
Welkom op de Community!
Als je voor mij het registratienummer hebt, kijk ik het graag voor je na 👍
op 20-01-2021 01:25 PM
Hi,
dat is 362712
mvg Marloes
op 20-01-2021 01:53 PM
Thanks! Ik zie dat de streepjescode op de doos niet is uitgeknipt. Kun je mij via een privebericht daar een foto van sturen? Dat doe je zo: https://bit.ly/2FKEZpN
op 20-01-2021 04:35 PM
HI Bruce,
Ik heb jou zojuist in een prive bericht een foto gestuurd van de streepjescode van de doos. Hoor graag hoe nu verder.
Mvg Marloes van Eijk - Van Wijk
op 29-01-2021 10:53 AM
Goedemorgen @VanEijkVanWijk,
Goed nieuws! Je deelname is inmiddels goedgekeurd en je krijgt alsnog de Frame lijst opgestuurd 😁
21-04-2021 08:26 PM - bewerkt 21-04-2021 09:03 PM
Ik ben intussen net zo gefrustreerd!! Al zeker 6 keer het formulier ingevoerd met de benodigde documenten. Volgens mij werkt het formulier niet. Daarom een mail gestuurd met de documenten als bijlage, maar krijg alleen maar steeds berichten dat de gevraagde streepjescode wordt gemist.
Ik zou dit probleem dus ook graag opgelost zien. Mijn registratienummer is 437687
mvg, Jan Hollestelle
21-04-2021 08:44 PM - bewerkt 21-04-2021 08:47 PM
Goedenavond @Johnboy2 , Jan,
Zou je misschien je e-mailadres willen weghalen? Dit is een openbaar forum waarin iedereen kan meelezen.
Denk aan je privacy. Bruce leest sowieso mee en zal dit ongetwijfeld oppakken. Thanks!
op 21-04-2021 09:05 PM
Dankjewel voor de snelle reactie!
Ik heb het e-mailadres verwijderd. Dank voor de tip!
Groet, Jan
op 22-04-2021 12:52 PM
Hi @Johnboy2,
Ik heb jouw registratie bekeken en ik snap wat je bedoelt. Heb je de doos nog wel? Zo niet, dan ontvang ik graag nog een foto van de soundbar, waarop te zien is dat hij in gebruik is. Je mag hem via een privebericht sturen!
Dan ga ik er voor je achteraan 👍