Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem spotify tv

(Onderwerp aangemaakt op: 01-11-2023 06:10 PM)
4893 Weergaven
LiezeH
First Poster
Opties

Sinds kort werkt spotify niet meer op mijn tv. 
ik heb een QE55QN85AATXXN. Sinds een week of twee heb ik geen geluid wanneer ik Spotify wil luisteren. Alle andere apps werken naar behoren. Mijn software is overal up to date. Ik heb mijn app al van de TV gehaald en opnieuw gedownload, ook op mijn iPhone. Ik heb mijn TV al volledig gereset, alsook mijn iPhone herstart. 

Ik krijg wel mijn account verbonden maar er komt geen geluid, en ook switcht mijn liedje elke 9 seconden naar een ander. 

iemand dit ook?

#QE55QN85AATXXN

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @TimZ1 ,

In dit geval moet je dan contact opnemen met de makers/ontwikkelaars van deze app.
Spotify dus. Samsung maakt deze app niet.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Joff_
First Poster
Opties

Dit is inderdaad de oplossing. Wel gek want ik had het probleem juist omdat het netwerk er even uit lag. Toen heb ik een ander WiFi netwerk gekozen en het probleem bleef. Hierna weer terug naar het oude WiFi netwerk en toen werkte het weer naar behoren. 

dank! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @LiezeH ,

Zou je Spotify een keer willen uitloggen en opnieuw inloggen?
Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
Ik begrijp niet goed wat de iPhone ermee te maken heeft.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @LiezeH ,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

TimZ1
Student
Opties

Dit probleem heb ik sinds kort ook. De Spotify-app op mijn Samsung The Frame 55” geeft geen geluid meer en wanneer een nummer wordt gestart springt de app steeds ongewild naar een volgend nummer, Het spanningsloos zetten van de tv, het opnieuw installeren van de app en ook het terugzetten van de tv naar de fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Het is de enige app die niet goed werkt, dus vermoed dat het probleem niet aan de tv ligt.

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @TimZ1 ,

In dit geval moet je dan contact opnemen met de makers/ontwikkelaars van deze app.
Spotify dus. Samsung maakt deze app niet.

signatureee
Groet, Dick

Members_WsMTbmM
First Poster
Opties

Ik heb net hetzelfde probleem.  Geen geluid en elke 9sec verspringen naar volgend nummer

Alles heeft nochtans gewerkt.  Mijn tidal werkt wel perfect

Alles

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_WsMTbmM, goedemorgen.

Wat is het modelnummer van jouw TV? En is deze verder up-2-date? Start je de app op je TV zelf? Heb je de Smart Hub ook al eens opnieuw ingesteld? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
TimZ1
Student
Opties

Het probleem lijkt bij mij opgelost te zijn door in de netwerkinstellingen van de tv het netwerk te resetten en de draadloze netwerkverbinding opnieuw in te stellen. Vreemd, want het eerder volledig terugzetten naar de fabrieksinstellingen van de tv had geen effect. Maar goed, Spotify werkt nu weer.

Oplossing
Joff_
First Poster
Opties

Dit is inderdaad de oplossing. Wel gek want ik had het probleem juist omdat het netwerk er even uit lag. Toen heb ik een ander WiFi netwerk gekozen en het probleem bleef. Hierna weer terug naar het oude WiFi netwerk en toen werkte het weer naar behoren. 

dank! 

0 Likes