op 23-06-2024 10:33 PM
Wij hebben sinds twee dagen problemen met onze one Connect box. Deze kan ineens geen verbinding meer maken met de wifi en reageert ook niet meer op onze afstandsbedieningen (twee stuks, van verschillende merken) en ook de SmartThings app werkt niet. We krijgen continu de melding dat Samsung plus geen verbinding kan maken.
Ik heb zojuist de one-connect box via een utp kabel aangesloten op het modem en nu heb ik wel weer tv, alleen werken de afstandsbedieningen nog steeds niet. Wel kan ik via de SmartThings app de TV bedienen.
Weet iemand wat er aan de hand is? Is de one connect box kapot of kan ik deze apart resetten (ik heb zowel de TV als het internet al gereset, dit heeft niet geholpen!). Alle hulp is welkom!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-08-2024 10:17 PM
Hoi
wij hebben op dit moment exact hetzelfde probleem. Heb je nog een oplossing kunnen vinden of heeft de monteur kunnen helpen?
op 29-08-2024 12:31 PM
Hallo @Monique0318,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de bovenstaande tips niet werken kan je er nog na laten kijken via de Hulp op Afstand-service. Zie hiervoor de onderstaande link.
Aan de hand van het advies van mijn collega kan gekeken worden of beste een monteur er naar kan kijken.
Wanneer de Hulp op Afstand-service niet lukt kan je het ook gelijk aanmelden voor een reparatie. Zie hiervoor de onderstaande link.
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 03-02-2025 10:03 PM
Goedemiddag mijn tv geeft al hele tijd het zelfde aan weet iemand wat er is?
op 04-02-2025 09:18 AM
Goedemorgen @Rowenmulder ,
Het enige wat je zou kunnen doen is overal de spanning eraf halen.
Daarna de kabel loskoppelen van de tv en van de One Connect Box.
Vervolgen weer oopnieuw aansluiten en dan de spanning er weer op.
Als dat niet helpt, moet er een monteur naar kijken.