Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pathe Thuis App niet beschikbaar op nieuwe Samsung UE48J5200 Smart TV

(Onderwerp aangemaakt op: 01-12-2017 04:51 PM)
4401 Weergaven
FemkeW
First Poster
Opties

Ik heb sinds enkele weken een nieuwe Samsung Smart TV

In de Hub kan ik vrijwel alle apps vinden echter ontbreekt Pathe Thuis App al vanaf dag 1. 

In mijn omgeving ken ik mensen met oudere samsung TV's waar Pathe thuis wel er bij staat. Hoe kan dit?

Samsung UE48J5200 

Softwareversie 1121 (laaste)

Smart Hub Apps-versie: 7.0151

Iemand een idee?

Grt Femke

0 Likes
7 Antwoorden
JohnAng
Voyager
Opties

Heb je de smarthub al gereset ?

0 Likes
FemkeW
First Poster
Opties

Ja reset ook al geprobeerd. Ik krijg bij de categorie 'video' 102 beschikbare apps echter geen Pathe thuis. Ook bij de andere categorieen en met de zoekfunctie niet te vinden (met de zoekfunctie vind ik met 'pathe'  en 'pathé' niets en met 'thuis' krijg ik alleen de Thuisbezorgd app.)

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Met de nieuwste firmware versie en zowel de reset als Smarthub reset al uitgevoerd moet ik toch concluderen dat er (nog) geen versie van de Pathe app uit is voor dit model TV. We maken op deze TV's gebruik van het Tizen besturingssysteem wat een variatie is op het gebruikelijke Android. Niet alle app ontwikkelaars hebben hier hun apps al op aangepast en dat lijkt ook het geval te zijn met Pathe. Als het goed is kan je dit omzeilen door de app vanaf een smartphone te streamen via de Mirror-functie.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Marco315
Pioneer
Opties

We zijn nu ruim een half jaar verder maar mijn tv (Q9FN) kent de Pathé-app nog steeds niet.......

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Heeft iemand Pathé hier toevallig al over benaderd? Daar zitten toch de ontwikkelaars van de app.

0 Likes
Marco315
Pioneer
Opties

Ik heb gisteren bericht van Pathé gehad. De app worst momenteel getest en zal in de loop van augustus beschikbaar zijn.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Oh, kijk eens aan! Bedankt voor het informeren Marco, nu hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken :smiling-face:

0 Likes