Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Opnemen lukt niet meer op e

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2017 09:55 PM)
2698 Weergaven
Kiekbuus
Student
Opties

Mijn tvUE40H6700SLXXN wil niet meer opnemen op een externe harde schijf en ook brandt het rode standby lampje niet meer. Op guide stel ik hem op het progammaoverzicht in het icoontje verschijnt maar opnemen nee.wel is er een monteur voor die tijd geweest om een router te installeren voor de traagheid maar na een paar veranderingen in de muur aansluiting was er genoeg snelheid dus hoefde een nieuwe router niet meer maar na die tijd werkte het opnemen niet meer en bleef na uitschakeling het rode standbylampje uit

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kiekbuus
Student
Opties

Kiekbuus

Ik heb later samsung gebeld en vooergelegd, opniew met behulp van Samsung tv instellingen geinstalleerd

en opnemen lukte weer .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Kiekbuus,

welkom op de Samsung Community!

Heb je de externe harde schijf al eens geformatteerd zoals wordt geadviseerd? Tevens wij raden een USB-schijf aan met een minimale snelheid van 5400 rpm voor tv-opnamen. USB-geheugensticks worden niet ondersteund. Tevens hier de handleiding <- Op pagina 120 staat alles uitgelegd wat je moet weten over opnemen.

Laat je weten hoe het is gegaan?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Kiekbuus
Student
Opties

Kiekbuus

Ik heb later samsung gebeld en vooergelegd, opniew met behulp van Samsung tv instellingen geinstalleerd

en opnemen lukte weer .

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Ah fijn om te horen dat het opgelost is!  😃 

0 Likes