Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Onvoldoende opslagcapaciteit

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2022 02:13 PM)
2232 Weergaven
Zoedejonge
Apprentice
Opties

Hallo,

Sinds een aantal dagen kreeg ik de melding dat mijn opslag bijna vol zat. Ik kon ruimte vrijmaken door de smart Hub te resetten. Dit heb ik gedaan maar nog steeds heb ik 0% opslagcapaciteit. Ik heb de tv helemaal gereset en terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Er staat niks op geïnstalleerd, behalve de standaard apps die je ook niet kunt verwijderen. Ik kan geen enkele app meer installeren. Ik heb een Samsung UE55NU7021WXXN. Kan iemand mij verder helpen? Ik heb deze tv nu 2 jaar en nog nooit eerder problemen gehad. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Zoedejonge
Apprentice
Opties

Hi, even een update. Ik heb telefonisch contact gehad met Samsung en helaas is dit een software fout. Voor nu is de enige oplossing externe opslag, dus bijv een usb stick. Tot die tijd moet ik wachten tot Samsung met een software update komt die dit probleem zal verhelpen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Zoedejonge ,

Is de huidige softwareversie van de tv de 1320.4? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Het resetten van de Smart Hub lost meestal het probleem op.
Je zou er remote naar kunnen laten kijken -> Hulp op Afstand Zij kunnen dan een harde reset doen.
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel op SMART TV’s klikken en naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

signatureee
Groet, Dick

Zoedejonge
Apprentice
Opties

Hi! 

De huidige versie is inderdaad 1320.4. Ik heb al een afspraak ingepland voor hulp op afstand, dit is alleen pas over 3 dagen dus vandaar dat ik hier een topic had geopend. 
Bedankt voor je snelle reactie. Als ik een oplossing heb laat ik het weten! 

Oplossing
Zoedejonge
Apprentice
Opties

Hi, even een update. Ik heb telefonisch contact gehad met Samsung en helaas is dit een software fout. Voor nu is de enige oplossing externe opslag, dus bijv een usb stick. Tot die tijd moet ik wachten tot Samsung met een software update komt die dit probleem zal verhelpen. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Zoedejonge ,

Bedankt voor je terugkoppeling! In ieder geval een tijdelijke oplossing.

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes