op 12-10-2022 05:39 PM
Goedemiddag allemaal, na een enorme speurtocht op internet kom ik er zelf niet achter, dus hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik heb een Samsung QLED TV model QE43Q67AAU. SmartThings maakt onderdeel uit van de handigheidjes.
Nu had ik via SmartThings een apparaat (soundbar via bluetooth) toegevoegd via het menu door eenvoudig "toevoegen apparaat" te kiezen. Alleen nu wil ik het apparaat weer uit het menu halen, omdat ik een nieuwe heb, alleen weet ik niet hoe. Ik heb op de TV niet een optie om het apparaat te selecteren en te verwijderen. Via de applicatie kan ik alleen apparaten toevoegen, maar ik wil de oude verwijderd hebben uit het overzicht.
Ook heb ik geprobeerd om via mijn Samsung telefoon het apparaat via SmartThings te verwijderen. Maar daar kwam merkwaardig genoeg het apparaat niet eens in voor. Dat kan mogelijk doordat ik pas vandaag ook SmartThings op mijn telefoon heb geactiveerd.
Wie weet hoe ik een ontkoppeld apparaat uit het overzicht van mijn TV kan verwijderen????
Alvast dank voor jullie moeite/reactie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-10-2022 05:50 PM
Goedenavond @VirginiaFV74 ,
1 vraagteken is meestal voldoende. Doe je het op deze manier?
Icoontje ingedrukt houden en dan voor Bewerken kiezen. Daarna kun je Apparaat wissen selecteren.
op 30-01-2024 09:25 AM
Goedemiddag Dick,
Dank voor je reactie
Ik had de app weggehaald in Smartthings op mijn telefoon maar op mijn TV bleef hij staan in Smartthings. En daar kon ik hem dus niet "hard" verwijderen.
Maar inmiddels heb ik e.e.a. gesynchroniseerd en werkt het wel.
Mvg,
Robert
op 12-10-2022 05:50 PM
Goedenavond @VirginiaFV74 ,
1 vraagteken is meestal voldoende. Doe je het op deze manier?
Icoontje ingedrukt houden en dan voor Bewerken kiezen. Daarna kun je Apparaat wissen selecteren.
op 25-01-2024 12:20 PM
Goedemiddag Dick,
Een beetje late reactie maar ik heb hetzelfde probleem met mijn Ring deurbel en de oplossing die je hierboven laat zien werkt wel op mijn telefoon maar niet op de TV.
In mijn telefoon heb ik hem verwijderd maar op de TV krijg ik alleen de keuze "toevoegen aan favorieten" als ik het apparaat aanklik en vasthoud.
Met vriendelijke groet,
Robert
25-01-2024 01:44 PM - bewerkt 25-01-2024 01:44 PM
Goedemiddag @Members_9Wq0qaE , Robert,
Ik snap het niet helemaal, want er doen maar 2 apps mee.
Op de tv hoef je niks weg te halen.
https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00087644/
https://www.youtube.com/watch?v=LbOpZT5Hz08&t=1s
op 26-01-2024 09:26 AM
op 30-01-2024 09:25 AM
Goedemiddag Dick,
Dank voor je reactie
Ik had de app weggehaald in Smartthings op mijn telefoon maar op mijn TV bleef hij staan in Smartthings. En daar kon ik hem dus niet "hard" verwijderen.
Maar inmiddels heb ik e.e.a. gesynchroniseerd en werkt het wel.
Mvg,
Robert
op 30-01-2024 09:41 AM