Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ongewenste reclame op betaalde tv

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2024 11:23 PM)
191 Weergaven
Casey_TM
Pioneer
Opties
Sinds een paar dagen wordt ik door Samsung geconfronteerd met advertentie 'behang' over 1/3 van het beeld, op de startpagina van mijn tv Frame. Het moet niet gekker worden om te betalen voor je tv en dan ook nog ongewenste reclame door je strot geduwd te krijgen van derden. Stop deze shitzoo Samsung. 
0 Likes
3 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Casey_TM ,

Mag het iets minder? Zou je er een foto van willen posten?

signatureee
Groet, Dick

Casey_TM
Pioneer
Opties
Goedemorgen Dick. Inderdaad, graag iets minder of zelfs helemaal geen reclamebehang zou fijn zijn bij een betaalde tv. Dit behang beslaat overigens geen 1/3 maar bijna de helft van de startpagina. Amazon, nu weer Samsung plus, eergister was het een ander merk (geen afbeelding van, misschien later nog). Waarom kan ik de indeling zelf niet bepalen. Het gaat uiteindelijk ten koste van informatie die je wél op tv wilt zien. Ik heb geen Amazon en heb Samsung TV plus ook gedeactiveerd omdat deze steeds de 'recent' plek innamen terwijl ik ze nooit heb geactiveerd.
20240911_102525_1000019111_1726043127.jpg20240911_102645_1000019112_1726043206.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Casey_TM ,

Thanks! Ik heb precies hetzelfde en ik kan me voorstellen dat je je hieraan stoort.
Er is alleen niks aan te doen, behalve een klacht indienen.

signatureee
Groet, Dick