Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Numeriek toetsenbord verschijnt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 25-12-2021 01:34 PM)
1167 Weergaven
Kickie
Journeyman
Opties

Goedendag, sinds kort een nieuwe tv, QE65QN85AATXXH. Ik wil deze resetten, naar de fabrieksinstellingen en ga naar het menu daarvoor. Hij vraagt om een pincode, maar ik krijg mij numeriek toetsenbord niet in beeld. Hierdoor kan ik de reset niet uitvoeren. Gaarne advies.

Reden van de reset is, dat ik mijn afstandsbediening niet kan koppelen aan mijn Ziggo next box. Ik krijg wel het Ziggo logo in beeld en alles werkt prima, maar niet met de Samsung ab. Het vreemde is dat als ik op het Ziggo logo ga staan er wel boven het logo alle bediening van de Ziggo Next wel komen te staan, zoals home, opnames enz. Alleen wanneer je erop gaat staan, dan gebeurt er niets. 

Alle instellingen al geprobeerd, zoals Ziggo, UPC, Arris en Pace en Cisco, maar niet doet het. 

Het vreemde is weer, dat wanneer ik deze Samsung ab koppel op een andere Samsung tv, hij wel Ziggo schakelt.

Help, help 

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kickie
Journeyman
Opties

Dick, de AB doet het inmiddels na veel proberen enz. Het vreemde is dat hij alleen via infrarood werkt en ik denk ook dat het via Bluetooth zou moeten kunnen werken. Bij mijn andere Samsung tv staat de Ziggo-next in een kast en daar werkt het wel terwijl de deur dicht zit. Of zou het kunnen dat het infrarode licht via de kieren naar binnenkomt ?

Nou het is een heel gedoe geweest maar ondanks dat het een Hongaarsmodel is, werkt de tv dus wel naar behoren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @Kickie ,

Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH
. Een grijze import tv -> Grijze import 
Het zou daarmee te maken kunnen hebben. Waar en wanneer is deze tv aangeschaft?

signatureee
Groet, Dick

Kickie
Journeyman
Opties

Deze week, Dick. De reset is inmiddels gelukt. De afstandsbediening opnieuw gekoppeld. Het zal dan wel aan het Hongaarsmodel liggen. Zal ff contact met de leverancier opnemen. Thanks

 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Kickie ,

Ik weet niet wie de leverancier is. Bij leveranciers die dit soort tv's leveren, is de service meestal niet zo best.
Ik zou je willen adviseren om, los van de problematiek, deze tv z.s.m. te retourneren.
Er is namelijk doelbewust, gebaseerd op de onwetendheid van de klant, een verkeerd product geleverd.
Tenzij je er zelf voor hebt gekozen.
Je kunt gebruikmaken van de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt.
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen
https://www.consuwijzer.nl/misleidende-verkoop/wat-kan-ik-doen
https://audiobeeld.nl/tv/tv-verschil-europees-model-en-benelux-model/

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

@wtuwtieqfjwitiTjqur 

Welkom op het Samsung forum, zo te lezen gaat het niet goed met je. Misschien even de huisarts bellen?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kickie
Journeyman
Opties
Medicijn inmiddels gekregen Patrick, dus alles weer okay.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik had het tegen die spammer.. dus ik weet niet waarom je mij nu benoemt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kickie
Journeyman
Opties
Patrick, ik zal je zeggen, dat ik je mailtje niet goed begreep.( Sorry dus ) Wie bedoel je met die spammer
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan moet je even goed lezen in dit topic, iemand typte iets totaal onleesbaars. Waarschijnlijk een spammer.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kickie
Journeyman
Opties
Thanks, ga extra opletten 👍